شناسهٔ خبر: 33094274 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مارکوس آلونسو: از حضور در چلسی خیلی خوشحالم؛ فصل خوبی را سپری کردم؛ به انتقادات مردم توجه نمی‌کنم

مدافع چلسی می‌گوید بهترین منتقد خودش است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در حالی که مارکوس آلونسو از حضور در چلسی خوشحال است، انتقال به تیم دیگری در آینده را هم رد نمی‌کند. 

به گزارش سایت گل، مدافع چپ اسپانیایی آبی‌ها در تیم منتخب فصل ۱۸-۲۰۱۷ لیگ برتر قرار داشت ولی پس از روی کار آمدن مائوریتزیو ساری، جایگاه تضمین‌ شده‌ای نداشت و بارها امرسون پالمیری به او ترجیح داده شد. در حالی که برخی منابع از احتمال بازگشت آلونسو به اسپانیا می‌گویند، او از حضور در لندن ابراز رضایت کرده است.

همیشه حرف (در مورد یک انتقال احتمالی) هست. بله (از شنیدن ابراز علاقه رئال مادرید خوشحالم). اگر تیم‌های دیگر به دنبال من هستند، یعنی کارم را به خوبی انجام می‌دهم. از حضور در اینجا خیلی خوشحالم ولی خواهیم دید در این تابستان چه پیش می‌آید. در وهله نخست تمرکز من روی فینال (لیگ اروپا) قرار دارد. از این که چهار سال دیگر در اینجا پیش رو دارم، خیلی خوشحال هستم و امیدوارم سال‌های خیلی بیشتری اینجا بمانم. راه من تغییر کرد. شروع خوبی داشتم و بعد درخواست مربی از من تغییر کرد. سپس تلاش کردم مطابق میل او بازی کنم اما او از من خواست تا مثل ابتدای فصل بازی کنم. بنابراین شاید این جریان کمی روی بازی من تاثیر گذار بود. فکر می‌کنم حالا به ثبات رسیده‌ام. خیلی خوشحالم و می‌خواهم فصل را با یک برد و کسب جام به پایان برسانم. راستش را بخواهید فصل دشواری بود. در برخی مقاطع در بازی‌های مهمی شکست خوردیم اما برخی مواقع هم وقتی مقابل تیم‌های بزرگ به مشکل خورده‌ بودیم، برنده شدیم. برای مثال فینالیست لیگ قهرمانان (تاتنهام) را شکست دادیم و در خانه مقابل منچسترسیتی برنده شدیم. فراز و نشیب زیادی داشتیم و نیازمند ثبات بیشتری هستیم.

با وجود غیر فعال کردن بخش نظرات اینستاگرامش، آلونسو می‌گوید انتقادات برخی از طرفداران چلسی روی بازی او تاثیر گذار نبوده است.

وقتی خوب بازی کنم یا نه، بهترین قاضی (در مورد عملکردم) خودم هستم. البته که هر کس در طول فصل بازی‌های بدی دارد ولی فصل خوبی را پشت سر گذاشتم. همیشه به دنبال بهتر شدن هستم. واقعا به انتقادات یا تمجید مردم از خودم اهمیت نمی‌دهم. به خودم اعتماد دارم و می‌خواهم بهتر کار کنم. فصل خوبی بود و امیدوارم فصل آینده از این هم بهتر باشد. 

نظر شما