شناسهٔ خبر: 33094087 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده مرکز آموزش امام خامنه‌ای در فومن:

باید خرمشهر اقتصادی را آزاد کنیم

مراسم گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور سردار زمانی فرمانده مرکز آموزش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) نیروی دریایی سپاه در مسجد ولیعصر (عج) بالامحله فومن برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج از فومن، سردار زمانی در مراسم گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در فومن اظهار کرد: جمهوری اسلامی یکی از مصادیق قرآن و به نقل از رهبری تجسم قرآن است و ما باید شکر آن را بجا آوریم.
 
فرمانده مرکز آموزش امام خامنه‌ای گفت: ملت ایران بزرگ‌ترین تقوای اجتماعی را عمل کردند و آن دفاع جانانه در ۸ سال دفاع مقدس بود و امروز هم کمک‌های مردمی در سیل‌های اخیر کشور را به را می‌توان یک تقوای بزرگ اجتماعی نامید.
 
وی تاکید کرد: اگر کشور و این نظام مقدس بتواند یگ الگویی از تلاش و رونق اقتصادی ایجاد کند خود به خود صدور انقلاب بیش از پیش صورت می‌گیرد.

سردار زمانی  با اشاره به اینکه از سوم خرداد باید عبرت بگیریم بیان کرد: عبرت سوم خرداد ابن بود اگر ملتی در خانه خودش با دشمن بجنگد آن ملت خوار می‌شود و در ابتدای جنگ بعلت غفلت مسولین لیبرال دچار این غفلت شدیم و اکنون از آن درس گرفتیم و دشمنان را در صد‌ها کیلومتر دورتر از مرز‌های کشور مان زمینگیر و دور کردیم.

فرمانده مرکز آموزش امام خامنه‌ای گفت: ما چرا از رفتار و برنامه‌ای که در دفاع مقدس انجام داده و به نصرت‌های بزرگ رسیدیم در شرایط اقتصادی و اجتماعی کنونی بهره نبریم؟!

زمانی با اشاره به اینکه در سال ۹۵ به مناسبت آزاد سازی خرمشهر حضرت آقا در دانشگاه امام حسین خرمشهر‌ها در پیش است گفت: نه در میدان جنگ نظامی بلکه در میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است. ما آن مقاومتی که انجام دادیم خرمشهر آزاد شد و الان باید خرمشهر اقتصادی را آزاد بکنیم؛ هر کدام از ما با ۱۰ درصد تولید بیشتر نسبت به سال قبل می‌توانیم رونق اقتصادی ایجاد کنیم.

سردار زمانی با بیان اینکه درس مقاومتی که در خرمشهر حادث شود می‌توان در اقتصاد و فرهنگ رخ دهد افزود: در همین تهدید اخیر آمریکا ناو را حرکت داد، حادثه فجیره باعث شد که این ناو اصلا وارد دریای عمان نشود و این در شرایطی است که الان آمریکایی‌ها سعی می‌کنند از تیررس ما خارج شوند.

وی کسانی که کاسبان تهدید جنگ توسط آمریکا هستند را گمراه معرفی کرد و تاکید کرد: هیچ امکان جنگی وجود ندارد ما به مراتب قویتر از دفاع مقدس و دشمن فشل‌تر از هر زمان است.

فرمانده مرکز آموزش امام خامنه‌ای گفت: وقتی شهید احمد کاظمی وارد خرمشهر شد و پیام خرمشهر را خدا آزاد کرد منتشر شد؛ ناخودآگاه یاد این شعر می‌افتم: مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما غافل اینکه خداست در اندیشه ما.


وی در پایان راهیان نور را یک اقدام فرهنگی تهاجمی بزرگ دانست و تاکید بر رفتن و حضور در سرزمین نور را بر همگان ضروری دانست و گفت: آن فرهنگ می‌تواند در جنگ اجتماعی و اقتصادی خرمشهر‌ها را آزاد کند.


انتهای پیام/


نظر شما