شناسهٔ خبر: 33094072 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گزینه صحیح در برابر دشمن مقاومت است/ دستگاه قضا گردن دانه درشت‌ها را بشکند

امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به عدم نقش آفرینی صحیح امروز مجلس در تراز انقلاب اسلامی گفت: دستگاه قضایی در فصل جدید مدیریتی خود بایستی گردن مفسدین و دانه درشت‌ها که در برابر قانون گردن کشی می‌کنند را خرد کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مصلی نماز جمعه شهرستان قدس اظهار داشت: امام(ره) فرمود مجلس در راس امور است و سوال اینجاست که امروز مجلس در کجای امور است و آیا امروز اگر در راس امور است چرا شاهد گرانی، مفاسد و تخلفات هستیم.

وی با اشاره به روز قانون افزود: قانون برای همه یکسان و خوب و بد باید برای همگان باشد و همه در برابر قانون باید خاضع باشند و امید است در فصل جدید مدیریتی قوه قضاییه برخوردهای قانونی با مفسدین انجام گیرد و گردن مفسدین و دانه درشت‌ها که در برابر قانون گردن کشی می‌کنند، خرد شود.

امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به ۵ خرداد سالروز پیروزی حزب الله لبنان در برابر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه بیان داشت: تنها راه موفقیت و گزینه صحیح در برابر دشمن ایستادگی و مقاومت است و تعیین کننده سرنوشت خواهد بود و همین مقاومت و اتحاد هوشیارانه مسوولین کشور در مقابل آمریکایی‌ها در چند هفته اخیر، موجب عقب نشینی آمریکا شد.

جوکار گفت: عده‌ای غرض ورز و نادان داخلی بر طبل توخالی جنگ می‌کوبند و برای سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی‌های خود مردم را مشغول به اسم جنگ کنند و دشمن جرئت و اراده جنگ به ایران را ندارد و موفق شدیم با هوشمندی رهبر معظم انقلاب سیاست چماق و هویج آمریکا را شکست دهیم.

وی با اشاره به روز دزفول گفت: امروز صحنه مقاومت ملت ایران، صحنه دزفول است و مردم ایران در مقیاس بزرگ‌تر مردم دزفول هستند و امروز ملت ایران همانند مردم دزفول و مقاومت ۸ ساله آنان در برابر دشمن در آن دوران در برابر دشمن، مقاومت خواهد کرد و پیروز خواهد شد و دشمن را نیز نابود خواهد ساخت.

جوکار با اشاره به بیانات رهبری انقلاب در دیدار با دانشجویان تصریح کرد: راهکار حل مشکلات و اصلاح مجلس آن است که جوانان به حرکت عمومی و اداره کشور وارد شوند و اینکه دولت جوان و حزب‌الهی تشکیل شود و این فقط مختص دولت نیست و در هرجایی که حق انتخاب برای مردم در قانون تعریف شده است وجود دارد و با درست انتخاب کردن سرنوشت خود را خوب تعیین کنیم.

جوکار با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: رزمندگان اسلام با دست خالی و البته تکیه بر سلاح ایمان، تقوا، وحدت و روحیه بصیرت و ولایتمداری خرمشهر را بعد از ۵۷۸ روز آزاد کردند به روح بلند شهدای عملیات بیت‌المقدس و ۱۹ شهید شهرستان قدس در این عملیات سلام و درود میفرستیم.

انتهای پیام/ش/پ/الف40

نظر شما