شناسهٔ خبر: 33094006 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بیانیه رسمی رئال مادرید در خصوص ادعای پوچتینو مبنی بر رد درخواست تاتنهام برای استراحت در والدیباس پیش از فینال مادرید

باشگاه لیورپول روز شنبه (11 خرداد) و باشگاه تاتنهام در روز های پنجشنبه و جمعه (9 و 10 خرداد) پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا، در کمپ والدیباس تمرین خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - تمرینات آماده سازی تاتنهام پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا، در کمپ تمرینی والدیباس که متعلق به رئال مادرید است، پیگیری خواهد شد. با این حال، مائوریسیو پوچتینو سرمربی باشگاه تاتنهام، اخیرا در گفت و گویی عنوان کرده که رئال مادرید با در اختیار قراردادن خوابگاه کمپ والدیباس به تاتنهام، مخالفت کرده است و بنابراین باشگاه رئال مادرید در بیانیه ای نسبت به صحبت های پوچتینو، واکنش نشان داده است.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، در متن بیانیه آمده است:

باشگاه رئال مادرید از صحبت های مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام، مبنی بر رد شدن درخواست احتمالی این تیم برای استراحت در خوابگاه کمپ والدیباس به مناسبت حضور تاتنهام در فینال لیگ قهرمانان اروپا، شگفت زده شده است. باشگاه رئال مادرید مایل است اعلام کند که خبر ارائه چنین درخواستی کاملا کذب است. باشگاه ما در این مورد به طور کامل در اختیار تصمیم گیری هایی بوده که از جانب یوفا، فدراسیون فوتبال اسپانیا، باشگاه اتلتیکو مادرید و دو باشگاه تاتنهام و لیورپول، گرفته شده است. در تمامی درخواست هایی که به ما رسیده، به طور خاص فقط به استفاده از امکانات زمین تمرین و رختکن ها اشاره شده است و همه این درخواست ها نیز، توسط باشگاه ما به صورت تمام و کمال پذیرفته شده است. 

در ادامه بیانیه گفته شده است:

لیورپول برای استفاده از امکانات زمین تمرین ما در روز شنبه (1 ژوئن مصادف با 11 خرداد) برنامه ریزی کرده است. تاتنهام نیز، روز جمعه (31 می مصادف با 10 خرداد) و روز پنجشنبه (30 می مصادف با 9 خرداد) از امکانات باشگاه ما، استفاده خواهد کرد. باشگاه رئال مادرید مایل است اعلام کند که آماده است بر اساس معیار های برنامه ریزی یوفا، تجهیزاتش را در اختیار تیم ها حاضر در فینال لیگ قهرمانان اروپا، قرار بدهد. با این حال، هیچ درخواستی در این زمینه به ما نرسیده است. 

نظر شما