شناسهٔ خبر: 33093846 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

خدمت‌رسانی دستگاه‌های ون و تاکسی‌های سواری در لیالی قدر از ۱۲ شب تا بعد از اذان صبح

خدمت‌رسانی دستگاه‌های ون و تاکسی‌های سواری در لیالی قدر از ۱۲ شب تا بعد از اذان صبحمدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی گفت: پیش‌بینی شده است در شب‌های قدر از ساعت ۱۲ شب تا بعد از اذان صبح خط واحدها، دستگاه‌های ون و تاکسی‌های سواری شهروندان را در نقاط مختلف شهر جا‌به‌جا سازند.مرتضی عزتی در

صاحب‌خبر -
خدمت‌رسانی دستگاه‌های ون و تاکسی‌های سواری در لیالی قدر از ۱۲ شب تا بعد از اذان صبح

خدمت‌رسانی دستگاه‌های ون و تاکسی‌های سواری در لیالی قدر از ۱۲ شب تا بعد از اذان صبح

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی گفت: پیش‌بینی شده است در شب‌های قدر از ساعت ۱۲ شب تا بعد از اذان صبح خط واحدها، دستگاه‌های ون و تاکسی‌های سواری شهروندان را در نقاط مختلف شهر جا‌به‌جا سازند.

مرتضی عزتی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت خبری رویداد ایران پیرامون اقدامات در نظر گرفته شده به منظور رفاه حال شهروندان قمی در شب‌های قدر اظهار کرد: پیش‌بینی شده است در شب‌های قدر از ساعت ۱۲ شب تا بعد از اذان صبح ۵۰ دستگاه ون در تقاطع عمار یاسر، چهارمردان و میدان شهدا به زائران و شهروندان خدمت‌رسانی کنند.

وی ادامه داد: همچنین ۷۰ دستگاه ون در خیابان ارم از شبستان تا چهار راه شهدا و ۱۵ دستگاه ون از میدان شهید مطهری تا جمکران به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم اذعان کرد: پیش‌بینی شده است ۷۰ دستگاه تاکسی سواری از تقاطع ارم_ شبستان به خدمت‌رسانی به زائران بپردازند.

عزتی بیان کرد: در شب‌های قدر ۸۰ دستگاه خط جمکران از چهارمردان و تقاطع عماریاسر به سمت درب ۲ جمکران و ۱۰ دستگاه ون از شبستان به سمت کوه خضر حرکت می‌کنند و چند دستگاه ون نیز برای جابه‌جایی سالمندان از پایین کوه خضر به سمت بالای کوه خضر در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: ۳۰۰ دستگاه تاکسی گردشی در شب‌های قدر آماده باش هستند تا شهروندان را در نقاط مختلف شهر جا به جا سازند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم تصریح کرد: کلیه نیروهای گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی در شب‌های قدر از ۱۲ شب تا بعد از اذان صبح در حالت آماده باش قرار دارند و بر سیستم حمل و نقل تاکسیرانی نظارت می‌کنند.

عزتی با بیان اینکه در تقاطع چهار راه بازار و سه راه بازار حضور تاکسی‌های سواری پیش‌بینی شده است افزود: در مجموع در لیالی قدر تاکسی‌های گردشی در اطراف حرم حضور داشته و نقاط شلوغ را سرویس‌دهی می‌کنند.



نظر شما