شناسهٔ خبر: 33093498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برنامه هیئت‌های استان قزوین در شب احیاء

مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‎‌های استان قزوین در شبهای قدر میزبان مردم مومن و عزادار قزوین خواهند بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین بهره‌مندی از شبهای قدر زندگی و عمر پربارتری برای افراد رقم خواهد زد.عمری که حاصلش زندگی سعادت‌مندانۀ دنیوی و توشۀ پربار اخروی را به دنبال دارد.

شب‌های قدر نمونه ای از اوقات طلایی زندگی انسان است که ویژگی های منحصر به فردش آن را از سایر اوقات متمایز کرده و گرامیداشت این لحظات نقش بسزایی در پیشبرد معنوی افراد داراست.

مردم قزوین هم در این شبهای بزرگ تلاش خواهند کرد تا با حضور در مساجد، حسینیه و تکایا، ضمن بزرگداشت و احیای شبهای قدر، به سوگواری امیرالمومنین بپردازند.

برنامه مراسم شب 19 رمضان برخی هیئت‌ها و مساجد استان قزوین نیز به شرح زیر است:

 

آستان مقدس امامزاده حسین(ع):

مراسم این آستان مبارک در شب‌های احیا از ساعت 22:30 دقیقه آغاز خواهد شد. حجت‌الاسلام تلخابی در شب 19 رمضان،  آیت الله عابدینی در شب بیستم یکم و آیت‌الله اسلامی نیز در شب بیست و سوم سخنرانان این مراسم خواهند بود.

 

آستان امامزاده اسماعیل(س):

مراسم احیا و عزاداری این شب‌های آستان امامزاده اسماعیل نیز از ساعت 23 با مداحی ذاکرین اهل بیت و قرائت دعای جوشن کبیر برگزار خواهد شد

 

آستانه مقدسه آمنه خاتون(س):

در آستانه مقدسه آمنه خاتون(س) عزاداران می‌توانند در این سه شب از ساعت 23، با نوای گرم حاج محمد نبوی به راز و نیاز با معبود بپردازند.

 

مساجد شهر محمودآباد:

مراسم احیا شب‌های قدر در شهر محمودآباد نیز از ساعت 23 آغاز خواهد شد. مراسم احیا به صورت همزمان در سه مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، امام سجاد(ع) و همچنین امام علی(ع) برگزار می‌شود.

 

مسجد مسلم بن عقیل(ع):

مراسم عزاداری شهادت حضرت علی(ع) و احیاء شب‌ قدر در مسجد مسلم بن عقیل(ع) مینودر قزوین در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم از ساعت ۲۲:۳۰ برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام شهسواری و حجت‌الاسلام مهدی‌جو سخنران و حامد باقری و کربلایی مهدی یغموری مداح مراسم این شبها در این مسجد هستند.

 

هیئت یا زهرا(س) محمدیه؛

در محمدیه مراسم مراسم احیای شب‌ قدر از ساعت ۲۲:۳۰ در جوار مزار شهدای گمنام این شهر برگزار خواهد شد. حجت‌الاسلام رحیمی و حجت‌الاسلام اوتارخوانی سخنران اصلی این مراسم هستند.

 

مسجد حضرت امیر(ع) پونک:

مراسم این مسجد در بلوار امیرکبیر با سخنرانی حجت‌الاسلام سجاد علیخانی از ساعت 22:30 دقیقه آغاز خواهد شد.

 

مسجد جوادالائمه(ع) راه آهن:

مراسم احیاء شب‌ قدر در مسجد جوادالائمه(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی، حجت‌الاسلام شیخ حسن رامندی و حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی برگزار می‌شود.این مراسم از ساعت 22:30 دقیقه برگزار می‌شود.

 

مسجد محمدرسول الله(ص):

مراسم مسجد محمد رسول‌الله قزوین از ساعت 22:30 دقیقه نوای گرم کربلایی مرتضی کیان و سخنرانی حجت‌الاسلام محمدی‌نژاد برگزار می‌شود.

 

هیئت حسین جان(ع):

مراسم احیای شب قدر و عزاداری امیرالمومنین(ع) درشب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مسجد جامع المهدی(عج) واقع در میدان حافظ منطقه مینودر قزوین از ساعت ۲۲:۳۰آغاز می‌شود.

سخنران اصلی این مراسم حجت‌الاسلام سید مهدی خضری است.

 

هیئت خادمان مهدی(ع):

مراسم هیئت خادمان مهدی قزوین در مسجد ولایت قزوین نیز از ساعت 23 آغاز می‌شود. حجت‌الاسلام کرمانشاهی سخنران این مراسم خواهد بود.

 

مسجد امام حسن عسگری(ع):

مراسم احیای شب قدر و عزاداری امیرالمومنین(ع) درشب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مسجد امام حسن عسکری(ع) واقع در شهرک کوثر قزوین با سخنرانی آیت‌الله عابدینی، آیت‌الله اسلامی و حجت‌الاسلام قابل برگزار خواهد شد.

 

مسجد محمدرسول‌الله اقبالیه:

مراسم احیاء شبهای قدر در مسجد محمدرسول‌الله اقبالیه از ساعت 23 آغاز می‌شود. سردار سبزمکان، حجت‌الاسلام عباسی و حجت‌الاسلام معقول سخنرانان این مراسم خواهند بود.

 

مسجد جامع صاحب‌الزمان(عج) بیدستان:

مراسم احیاء و عزاداری شبهای قدر در مسجد جامع صاحب‌الزمان(عج) بیدستان از ساعت 22 و با سخنرانی حجت‌الاسلام اینانلو برگزار خواهد شد.

 

مسجد فاطمه‌الزهرا تاکستان:

ویژه برنامه شهادت امام علی( ع) و احیاء شبهای قدر از ساعت 22:30 دقیقه در فاز 1 مسکن مهر تاکستان و در مسجد فاطمه الزهرا تاکستان برگزار خواهد شد. حجت‌الاسلام حسینی و طاهرزاده سخنرانان این مراسم خواهند بود.

 

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما