شناسهٔ خبر: 33093050 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فتح خرمشهر سند ایستادگی و مقاومت ملت ایران است

امام جمعه مهریز گفت: روز قدس روز حمایت همه جانبه دنیای اسلام از مردم مظلوم فلسطین است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت السلام عبدالرضا محی الدینی، امام جمعه مهریز در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر توسط رزمندگان غیور اسلام گفت: فتح خرمشهر سند ایستادگی و مقاومت ملت ایران و یکی از جلوه‌های نصرت الهی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به سخن معروف امام خمینی (ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد افزود: تنها راه حفظ استقلال و رهایی از سلطه، پایداری مقاومت و خودباوری است که رزمندگان غیور در آزادسازی خرمشهر آنرا نشان دادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس عنوان کرد: روز قدس روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین است وامسال باید متفاوت‌ تر از همیشه و با حضور پرشور مسلمانان برگزار شود.

حجت السلام محی الدینی همچنین با بیان اینکه به آغاز هفته مجلس و قانون گذاری نزدیک می‌شویم گفت: مجلس با استفاده از ابزار‌ها و ظرفیت‌های قانونگذاری و نظارتی خود می‌تواند نقش مهمی در مبارزه با فساد ایفا کند.

وی تصریح کرد: کشور در حال حاضر با جنگ اقتصادی مواجه است و بنابراین نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با تصویب قوانین بازدارنده مانع افزایش قیمت‌ها و مسیر استفاده سود جویان شوند.

حجت السلام محی الدینی در بخش دیگری از سخنان خود به فرارسیدن شب‌های قدر و سالروز شهادت حضرت علی (ع) اشاره کرد و گفت: باید برای استفاده از فضایل این شب‌ها برنامه ریزی کرد و بهترین بهره را برد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه مهریز

برچسب‌ها:

نظر شما