شناسهٔ خبر: 33092328 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خنثی کننده توطئه‌های دشمنان،پشتیبانی مردم از مقام معظم رهبری و نظام است

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: فشار نظامی، سیاسی و اقتصادی را سه ضلع آرایش تهاجمی دشمن دانست که با درایت مقام معظم رهبری و مردم با شکست مواجه خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی نماینده، ولی فقیه در لرستان در جمع نمازگزاران این هفته در مصلی الغدیر خرم آباد با تسلیت شهادت حضرت علی (ع) و آغاز مراسم لیالی قدر، شب‌های قدر را شب‌های آمرزش گناهان و استغفار به درگاه الهی دانست و افزود: انس با قرآن، اظهار عبودیت و بندگی خداوند، نیایش و استغفار و کسب علم و دانش و معرفت و ارتباط با حضرت، ولی عصر (عج) از بهترین اعمال این شب‌ها است.

حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی با اشاره به سالروز سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، این روز را نماد ایثار و، مقاومت و رشادت دلیرمردان ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: امروز هم ما باید همانند سوم خرداد در مقابل استکبار جهانی ایستادگی و مقاومت کنیم.

خطیب نماز جمعه خرم آباد آمریکا را بزرگترین تروریست در جهان عنوان کرد و گفت: هدف دشمن شکستن مقاومت ملت ایران و گرفتن پشتوانه مردمی نظام است، اما این هدف را به کور خواهند برد و این ملت در برابر تهدید‌ها و فشار‌های ابر قدرت‌ها تا آخر منسجم و متحد پای نظام و رهبری خواهند ماند.

حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی مشکل معیشتی و اقتصادی را مهمترین مشکل مردم دانست و افزود: از مسئولین انتظار داریم با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی در جهت رفع مشکلات اقدام کنند.

انتهای پیام/م

پشتیبانی مردم از مقام معظم رهبری و نظام، خنثی کننده توطئه‌های دشمنان

نظر شما