شناسهٔ خبر: 33091942 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

خوانفران: مسی، سوارز و گریزمان مثلث خط حمله‌ای رویایی برای هر مربی است؛ خداحافظی گودین در جدایی گریزمان تاثیر داشت

خوانفران می‌گوید اگر گودین مانده بود، شاید گریزمان هم می‌ماند.

صاحب‌خبر -

طرفداری - خوانفران، اسطوره اتلتیکو مادرید به احتمال انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا واکنش نشان داد.

گریزمان 28 ساله که تابستان سال قبل هم فاصله‌ای با بارسا نداشت اما نهایتا تصمیم گرفت در اتلتی بماند، چند روز پیش رسما جدایی‌اش از روخی بلانکوس را تایید کرد و شواهد حاکی از این است که این بار او راهی بارسلونا خواهد شد. اگرچه جذب او مخالفانی در میان مدیران باشگاه دارد اما به نظر نمی‌رسد بارسا به خصوص پس از فاجعه آنفیلد، گریزمان را از دست بدهد.

به گزارش موندو دپورتیوو، خوانفران که او هم پس از هشت سال از اتلتی جدا شده درباره احتمال انتقال هم تیمی سابقش به بارسا می‌گوید:

اگر گریزمان به بارسلونا برود، مهار چنین خط حمله‌ای دشوار خواهد بود. مثلث مسی، سوارز و گریزمان برای هر مربی رویایی است. سیمئونه از جدایی گریزمان آزرده خاطر شده است چون بین آنها و البته خانواده هایشان رابطه صمیمانه‌ای برقرار است. در طول این سال‌ها هر دو کمک زیادی به یکدیگر کرده‌اند. گرچه سیمئونه مطابق قولی که داده بود، به تصمیم گریزمان احترام گذاشت و آن را پذیرفت. حسی به من می‌گوید اگر گودین از اتلتی نرفته بود، احتمال داشت گریزمان بماند. نمی‌توان منکر روابط فوق العاده آنها شد. جدایی دیگو روی روحیه گریزمان هم اثر گذاشت. آنها برای هم مثل برادر می‌مانند. نمی‌گویم تاثیر قطعی داشت ولی به نظرم مهم بود.

گفتنی است خوانفران تایید کرده که روی پیشنهاد تورس برای انتقال به فوتبال ژاپن فکر کرده و شاید راهی آسیا شود.

نظر شما