شناسهٔ خبر: 33091825 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

راهبرد مقاومت، کم‌هزینه تراز تسلیم شدن در برابر آمریکاست

امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: راهبرد مقاومت کم‌هزینه تراز تسلیم شدن در برابر زورگویی‌ها و سلطه‌جویی‌های آمریکاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، حجه الاسلام مرتضی ملکیان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شاهین‌شهر اظهار کرد: راهبرد مقاومت  کم‌هزینه تر از تسلیم شدن در برابر زورگویی‌ها و سلطه‌جویی‌های آمریکاست.

وی افزود: دشمنی دشمنان ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی به سردم‌داری آمریکا علنی‌تر شده است، آن‌ها به دنبال اتحاد غربی عربی و عبری و به راه انداختن جنگ احزاب علیه کشورمان هستند اما با هوشیاری رهبری معظم انقلاب اسلامی، آمادگی نیروهای مسلح و بصیرت ملت شریف ایران جرئت تجاوز به کشورمان را پیداکرده‌اند.

امام‌جمعه شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: آمریکا به دنبال به‌ زانو درآوردن نظام جمهوری اسلامی در برابر خواسته‌های نامشروع خود است به همین خاطر تضعیف قدرت موشکی و نفوذ منطقه‌ای کشورمان را دنبال می‌کند.

حجه الاسلام ملکیان ادامه داد: هدف آن‌ها از مذاکره راتبه‌گیر مؤلفه‌های قدرت کشورمان آن است که پس از تضعیف این مؤلفه‌های قدرت، بتوانند هر وقت که اراده کنند به میهن اسلامی تجاوز کنند و نیروهای مسلح توانایی پاسخ لازم و بازدارنده را نداشته باشند.

وی اضافه کرد: آمریکا می‌خواهد نظام جمهوری اسلامی و سایر کشورهای حول جبهه مقاومت هم چون حکومت آل سعود مثل گاو شیرده‌ای باشند که هر وقت بخواهند ثروت‌های  کشورهای مسلمان را غارت کنند.

خطیب نماز جمعه شاهین‌شهر به سخنان اخیری مقام معظم رهبری در اجتماع دانشجویان و شعرای کشور اشاره کرد که مسؤولان باید از زبان شیوای فارسی صیانت کنند، جوانان به فرمایشات معظم اله با دقت عمل و ملت ایران درراهپیمایی روز قدس باشکوه تراز سال‌های قبل باهدف محکومیت توطئه معامله قرن و مشروعیت بخشی به رژیم کودک کش صهیونیستی شرکت کنند.

وی سالگرد شکست رژیم غاصب اسرائیل از حزب‌الله لبنان و فرار ارتش این رژیم را جنوب لبنان یادآور و تصریح کرد: مقاومت بهترین گزینه در مقابل تجاوزگری‌ها و جنایات رژیم سفاک صهیونیستی ست.

امام‌جمعه شاهین شهرباتجلیل از مقاومت جانانه مردم دزفول در دوران دفاع مقدس به حماسه فتح خرمشهر و سوم خرداد اشاره کرد و اظهار داشت: این عملیات پیروزمندانه در حالی صورت گرفت که دشمن بعثی خرمشهر را به دژی تسخیرناپذیر تبدیل کرده بود اما با رشادت رزمندگان اسلام نتنها خرمشهر آزاد شد که 6هزار کیلومتر از خاک کشورمان از اشغال ارتش صدام بیرون آمد و 19هزار سرباز عراقی هم اسیر شدند.

حجه الاسلام ملکیان مؤمنان را به بهره‌گیری از فیوضات شب‌های قدر توصیه کرد که همه مقدرات انسان‌ها در این شب‌ها تعیین خواهد، لذامومنان در این شب‌ها بیشتر به دعا، نیایش و تضرع به درگاه الهی بپردازند.

وی در خطبه اول نماز گوشه‌ای از سیره زندگانی حضرت  (ع) بیان کرد که آن حضرت سربازی فداکار برای نبی مکرم اسلام(ع) زاهدترین عادل‌ترین، عالم‌ترین، شجاع‌ترین و مجاهدترین مسلمان در نزد رسول کرم(ص) و برای همه مسلمانان بوده است.

وی اضافه کرد که حضرت علی(ع) در کمتر 5سال حکومت خود هنرمندانه رین شیوه اداره حکومت را برای بشر به نمایش گذاشت به‌طوری‌که فقط به دنبال گرفتن حق و مقابله با باطل‌های زمانه خود بود.

انتهای پیام/63098/پ30/

 

 

نظر شما