شناسهٔ خبر: 33091485 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ملکي تشريح کرد:

تمهيدات سازمان آتش نشاني تهران همزمان با شب‌هاي قدر

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران تمهيدات اين سازمان به مناسبت‌ شب‌هاي قدر را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، سيد جلال ملکي با اشاره به تمهيدات سازمان آتش نشاني شهر تهران به مناسبت شب‌هاي قدر اظهار کرد: در شب‌هاي قدر بسياري از هموطنان در سراسر کشور با مراجعه به اماکن مذهبي و تجمعي تا ساعات مياني بامداد به راز و نياز خواهند پرداخت. در همين راستا سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران همچون سنوات گذشته تمام تلاش و توان خود را در راستاي تامين ايمني هموطنان به کار خواهد گرفت.
وي  در تشريح تهميدات سازمان آتش نشاني شهرداري تهران تصريح کرد: سازمان آتش نشاني در هر سه شب قدر علاوه بر آماده‌باش کامل تمام ايستگاه‌ها با استفاده از 5٣ دستگاه خودروي سنگين، ١٩ دستگاه خودروي سبک، ٢6 دستگاه موتورسيکلت و يک گروه پياده در ٩٩ نقطه مستقر خواهد شد. در اين استقرارها ٢5١ نفر آتش نشان از ساعتي قبل از آغاز مراسم در اماکن تجمعي، مساجد، شبستان‌ها و... تا پايان مراسم و عادي شدن تردد در سطح شهر حضور خواهند داشت.
به گفته ملکي مديران ارشد سازمان ضمن گشت‌زني وضعيت ايمني نقاط استقراري را نيز کنترل خواهند کرد.
سخنگوي سازمان آتش نشاني شهرداري تهران ضمن درخواست از هيات امناي اماکن تجمعي براي نظارت دقيق بر ايمني اين مراکز، گفت: اين هيئات، خاموش کننده‌هاي آتش خود را شارژ کنند و در دسترس قرار دهند و در صورت وقوع هرگونه حادثه مراتب آن را به سامانه ١٢5 سازمان آتش‌نشاني اطلاع‌رساني کنند.

نظر شما