شناسهٔ خبر: 33091161 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه قم:

آرامش بازار، از مهمترین خواسته های مردم است

آیت الله سعیدی: مردم از تیم اقتصادی دولت انتظار دارند که آرامش را به بازار برگرداند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به افسارگسیختگی قیمت ها در بازار گفت: تیم اقتصادی دولت باید منسجم تر عمل کند و هر چه زودتر آرامش را به بازار برگرداند چرا که این از مهمترین خواسته های مردم است.

وی حمایت از متخصصان و به کارگیری نخبگان انقلابی در اداره امور را از مهمترین راههای برون رفت از مشکلات دانست و  گفت: دولت باید از تهدیدات دشمن فرصتی ایجاد کرده و به دنیا نشان دهد که ایران برای برون رفت از این مشکلات راه‌های فراوانی پیش رو دارد و بدون نفت نیز می تواند اقتصادی شکوفا داشته باشد.

آیت الله سعیدی با قدردانی از اقدامات انقلابی قوه قضاییه تاکید کرد: از قوه قضاییه می‌خواهیم با مفسدان و اخلال گران که سعی می‌کنند خط نفوذ دشمن را به جبهه خودی در عرصه‌های مختلف باز کنند بدون هیچ ملاحظه‌ای با قاطعیت و جدیت برخورد کنند.

امام جمعه قم به دیدار اخیر رهبری اشاره کرد و افزود: رهبری در این دیدار از جوان‌ها خواستند که در حرکت عظیم ملت نقش آفرینی کنند و به صورت تشکیلاتی برنامه‌های خود را دنبال کرده و مساجد را محل مناسبی برای دنبال کردن این فعالیت‌ها دانستند.

وی به راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و یادآور شد: امروز بدون تردید صهیونیست‌ها بدترین دشمنان مسلمانان هستند چرا که آنها در همه دنیا به جنایت و شرارت می‌پردازند و در اکثر فتنه‌ها و آشوب‌ها دست این افراد شرور و خبیث در کار است.

سعیدی با اشاره به اینکه امام(ره) از همه مسلمانان خواستند که همزمان با مردم ایران یکصدا فریاد برآورده و ملت فلسطین را یاری کنند افزود: از آن زمان روز قدس عرصه یکپارچگی و مبارزه علیه پدیده شوم صهیونیسم جهانی شده است.

وی تاکید کرد: اسرائیل بداند که مسلمانان مصمم هستند تا براندازی این رژیم غاصب و کودک کش از پای ننشینند.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه قم حرم اهل بیت(ع) و عش آل محمد(ص)، مرکز حوزه‌های علمیه و محل حضور مراجع تقلید و علمای اسلام و خاستگاه انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب برای از بین بردن این جایگاه بسیار بلند و رفیع قم و از بین بردن غیرت اسلامی در این شهر برنامه ریزی گسترده داشته و در حال اجرای نقشه‌های شوم خود هستند و جامعه هدف آنها جوانان و خانواده هستند.

وی تصریح کرد: مقابله با این توطئه‌ها عزم همه مردم قم، خانواده‌ها و جوانان را می‌طلبد؛ از جوانان انتظار است که ضمن حفظ خود و خانواده‌ها در برابر این آسیب‌ها، مقابله جدی با این مفاسد را از طریق تذکر، شناسایی و معرفی به مراجع قانونی دنبال کنند.

امام جمعه قم تاکید کرد: مراجع قانونی باید با قدرت جلوی مروجین فساد را گرفته و اگر منکر سازمان یافته‌ای پیدا کردند لانه‌های آنها را شناسایی کرده و چنان درسی به آنها بدهند که بدانند که قم حرم اهل بیت است و مردم قم تحمل این مفسدین فرهنگی را ندارند.

خبر در حال تکمیل شدن است

نظر شما