شناسهٔ خبر: 33089883 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رئيس مجلس نمايندگان آمريکا:

ترامپ، حامل کيسه‌اي پر از کلاهبرداري

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- نانسي پلوسي: واقعا بر اين باورم که رييس جمهور آمريکا و کاخ سفيد کيسه‌اي پر از کلاهبرداري‌ها را همراه خود دارند تا در برخي مواقع خاص از آن‌ها استفاده کند.
به گزارش خبرگزاري آريا، نانسي پلوسي رئيس مجلس نمايندگان آمريکا گفت واقعا بر اين باورم که رييس جمهور آمريکا و کاخ سفيد کيسه اي پر از کلاهبرداري ها را همراه خود دارند تا در برخي مواقع خاص از آنها استفاده کند.
پلوسي در واشنگتن گفت: من مي دانم که چه اتفاقي افتاده است، هرچه او (ترامپ) مي گويد به خاطر پنهان کاري است. سخنان او هيجاني است و او از پنهان شدن مي ترسد، اما بيش از همه مي ترسد که به پنهان کاري متهم شود. به نظرم او از موضوعاتي آگاه است که دوست ندارد درباره آنها قضاوت شود و يا اينکه دادگاه وارد موضوع آن ها شود. او حتي اجازه ورود دادگاه به اين موضوع را نمي دهد.
وي ادامه داد: ترامپ نمي خواهد که تحقيقاتي درباره امور مالي اش صورت گيرد. بنابراين تحقيقات شرکت مازار (Mazars) به منزله يک شکست براي وي بود. او بايد بداند که تصميم بانک دويچه(Deutsche) با اين موضوع سازگار بوده است. در هر موردي که ضد وي مطرح شد او تلاش کرد که از مسئووليت شانه خالي کند. حالا من واقعا بر اين باورم که رييس جمهور کيسه اي پر از کلاهبرداري ها را همراه خود دارد و کاخ سفيد کيسه اي از کلاهبرداري هايي دارد تا در برخي مواقع خاص از آنها استفاده کند. او همچنين به دنبال منحرف کردن اذهان عمومي از موضوع اصلي است. او استاد اين کار است، ما همه بر سر اين موضوع اتفاق نظر داريم. اين کاري است که او به خوبي انجام مي دهد. او براي منحرف کردن اذهان افراد از مشکلاتش اين کار را انجام مي دهد، او سعي مي کند موضوع را تغيير دهد. اما بايد بگويم که کميته دموکرات ها در راه استيضاح وي نيست. زماني که او متوجه شد که اين اتفاق نمي افتد، دوباره به پنهان کاري روي آورد.
وي افزود:اما رئيس جمهور دوباره عصباني شده است. او در برابر دوربين هاي تلويزيوني سخن گفته است.او به سخنان من واکنش نشان داده است.اما اين موضوع نفعي براي وي ندارد.ما بار ديگر شاهد عصبانيت او هستيم.من بار ديگر براي رئيس جمهور آمريکا را دعا مي کنم.من اميدوارم که خانواده و دولت وي و کارکنانش در جهت منافع اين کشور حرکت کنند.
پلوسي در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاري که پرسيد:آيا شما نگران وضعيت زندگي مردم آمريکا هستيد,گفت:بله هستم.من نگران رفاه مردم آمريکا هستم.
رئيس مجلس نمايندگان آمريکا در ادامه گفت:ما همانند رئيس جمهور سخن نمي گوييم.رئيس جمهور هميشه ما را تهديد مي کند که تحقيقات درباره اقداماتش را متوقف کنيم.او به ما مي گويد که اگر تحقيقات درباره مرا متوقف نکنيد و به قسمي که خورده ايد پايبند نباشيد آنگاه من با شما همکاري و تعامل نخواهم کرد.اين تمام حرف هايي است که وي مي زند.شايد او مي خواهد که از مسئووليت خود شانه خالي کند.من نمي دانم که او چه کاري مي خواهد انجام دهد.
وي در ادامه گفت:به نظرم شما به موضوع مداخله قانوني اشاره کرديد.اين خوب است اما بند 25 اين موضوع مشکل ساز است.اما اين ايده خوبي است.من از اينکه شما اين موضوع را پيشنهاد داديد خوشحالم.من اين موضوع را به اطلاع کميته دموکرات ها خواهم رساند.البته بايد بگويم اين به آن معنا نيست که آنها درباره اين موضوع فکر نکرده باشند.اماحمايت شما از آنها بسيار مهم است.هيچ شکي در اين رابطه وجود ندارد که کاخ سفيد از موضوع استيضاح واهمه دارد.اين موضوع سبب شد که ديروز او به اين موضوع واکنش نشان دهد.

نظر شما