شناسهٔ خبر: 33089667 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آیت‌الله اراکی: روز قدس اعلام جهانی گسترده برای پایداری است/ اکنون دایره مقاومت جبهه ذلت را محاصره کرده است

آیت‌الله اراکی گفت:روز قدس اعلام جهانی گسترده برای پایداری جهت رسیدن به نصرت است.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله اراکی: روز قدس اعلام جهانی گسترده برای  پایداری استبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‎های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: مسئله پیمان از فرمانروای الهی و پیمان نصرت دین خدا در قرآن کریم دو رکن ایمان انسان‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: حضرت علی (ع) تجسم کامل و نماد پایداری کامل بر این پیمان است که این نماد به وسیله صبر و مقاومت حاصل می‌شود.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: مقاومت جامعه اسلامی به معنی مقاومت بر دو پیمان اطاعت و نصرت است و امروز جبهه مقاومت داریم که ۴۰ سال است پایداری خود را به اثبات رسانیده است و روز قدس یک اعلام جهانی گسترده بر پایداری به این دو پیمان است.

آیت‌الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: در آستانه شب‌های قدر هستیم که بزرگترین و شریف‌ترین شب‌های سال است که خداوند سرنوشت مخلوفات را مقدر می‌کند و قرآن کریم نازل شده است و امیدواریم گره‌گشایی از مشکلات جامعه مسلمین در این شب‌ها مقدر شود و پیروزی ملت ایران را بر دشمنانش مقدر کند.

وی با بیان اینکه ماه رمضان ماه تمرین صبر است، افزود: صبر و مقاومت ابزار بندگان صالح خدا در دستیابی به عالی‌ترین آرزو‌ها هستند و در قرآن از صبر به عنوان عزم امور یاد می‌شود.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با تاکید بر اینکه تقوا نتیجه صبر است، تصریح کرد: صابران هستند که در گمراهی‌ها، راه را ازچاه تشخیص دهند و با ابزار صبر و مقاومت می‌توان به اهداف جامعه بشری دست یافت.

آیت‌الله اراکی با اشاره به اینکه حضرت علی (ع) مظهر انسان کامل و فضائل الهی است، گفت:سیره ایشان تجسم عینی صبر و مقاومت است و عالی‌ترین چهره از صبر و مقاومت شخصیت ایشان است.

وی ادامه داد: صبر و مقاومت کلید پیروزی است و اینکه صبر و ظفر دوستان قدیم هستند یک حکمت بشری نیست بلکه این موضوع سرچشمه در وحی و سنت پایدار الهی دارند.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد: پیمان فرمانروای الهی و پیمان نصرت دین خدا در قرآن کریم دو رکن ایمان انسان‌ها محسوب می‌شود و حضرت علی (ع) تجسم کامل و نماد پایداری کامل بر این دو پیمان است که این نماد به وسیله صبر و مقاومت حاصل می‌شود

آیت‌الله اراکی با اشاره به جبهه مقاومت در منطقه گفت: اگر می‌گوییم جبهه مقاومت علیه استکبار وجود دارد و اگر از مقاومت فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی حرف می‌زنیم این‌ها جلوه‌های مقاومت در ثبات و پایداری بر پیمان اطاعت از خدا و نصرت فرمانروایان الهی نشات می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مقاومت جامعه اسلامی به معنای مقاومت بر دو پیمان اطاعت و نصرت است و امروز جبهه مقاومت داریم که ۴۰ سال است پایداری خود را به اثبات رسانیده است و روز قدس یک اعلام جهانی گسترده بر پایداری به این دو پیمان است.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی تاکید کرد: پیروی از علی (ع) و خط ولایت همیشه همراه با پیروزی است چرا که نشان از مقاومت بر این دو پیمان است.
آیت‌الله اراکی با بیان اینکه امیدواریم به سرعت ثمره این پایداری را بچشیم، گفت: باید برای همه اثبات کنیم پیروزی از آن جمهوری اسلامی است و در برابر حکام عرب که نماد ذلت و خواری شدند، کشور ایران نماد عزت در برابر کافران شده است.

وی با بیان اینکه ایران جلوه کامل خود را در مردم منطقه تجلی داده است، گفت: اکنون دایره مقاومت جبهه ذلت را محاصره کرده است و این حلقه محاصره از تهران آغاز می‌شود و تا یمن ادامه پیدا می‌کند و شما در این حلقه محاصره هستید و جبهه مقاومت به پیروزی خواهد رسید.
دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: پیروزی از آن جبهه مقاومت اقتصادی، سیاسی و نظامی و کسانی است که بر خط ولایت و خط ثبات پیمان ثابت قدم هستند.
انتهای پیام/

نظر شما