شناسهٔ خبر: 33088947 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خوزستان| عملیات گازرسانی به ۲۵ روستای بخش زیدون شهرستان بهبهان آغاز شد

R41468/P/S6,57/CT11

فرماندار بهبهان گفت:عملیات گازرسانی به روستاهای بخش زیدون در سه فاز ۲۳ کیلومتر خط تغذیه ، ۱۲۰ کیلومتر شبکه توزیع و نصب ۱۳۰۰ انشعاب گاز آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهبهان، آئین افتتاح پروژه گاز رسانی به 25 روستای جنوبی بخش زیدون با حضور امام جمعه ، فرماندار و نماینده شهرستان در لنگیرات زیدون برگزار شد.

محمد حری فرماندار بهبهان در آئین افتتاح پروژه گازرسانی به 25 روستای زیدون اظهار داشت: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت و پیروزی را گرامی میدارم و به مردم شریف روستاهای جنوبی بخش زیدون که امروز از نعمت گازرسانی برخوردار شدند، تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: در اولین روزهایی که به بهبهان آمدم به مردم این منطقه قول دادم که پیگیر گازرسانی به این روستاها باشم و تلاشهای زیادی در این راستا صورت گرفت که خوشحالم امروز شاهد افتتاح این پروژه هستیم.

فرماندار بهبهان بیان کرد: دولت تدبیر و امید با وجود همه مشکلات و مسائلی که بواسطه جنگ اقتصادی با آن مواجه است همواره توجه به مسائل زیرساختی را در دستور کار خود قرار داده و دستاوردهای بزرگی در این حوزه به‌ویژه در شهرستان بهبهان داشته است و نمونه آن، فعال بودن همه پروژه راه‌های شهرستان است.

وی با اشاره به این‌که  پروژه گاز رسانی به روستاهای جنوبی بخش زیدون در سه فاز آغاز شد، گفت: در فاز اول 23 کیلومتر خط تغذیه ، فاز دوم 120 کیلومتر شبکه توزیع که امروز افتتاح  و فاز سوم نصب 1300 انشعاب گاز  از امروز شروع به‌کار می‌شود.

انتهای پیام/ن

نظر شما