شناسهٔ خبر: 33088681 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

چهارمحال و بختیاری؛

اختصاص 2 هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای جبران خسارات سیل+فیلم

امسال تاکنون 2 هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای جبران خسارات سیل به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز چهارمحال و بختیاری، استاندار در هفتمین شورای هماهنگی مدیریت بحران و دومین کارگروه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان گفت: اعتباراتی که برای جبران خسارات‌ ناشی از بارش‌ها به استان ابلاغ شده است نباید معطل دستورالعمل و بخشنامه بماند. 

اقبال عباسی افزود:مدیران خسارت‌های مردم را بر اساس فرآیند تعریف شده تسهیلات، کمک‌های بلاعوض و اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای پرداخت کنند.

عباسی با تأکید بر اینکه از شش هزار میلیارد ریال برآوردخسارت‌های بارندگی در چهارمحال و بختیاری، چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آن در ستاد مدیریت بحران کشور تایید شده است.

 وی گفت:در بخش اول دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به استان ابلاغ شد وبقیه آن هم در ادامه ابلاغ می‌شود.

عباسی افزود: این میزان اعتبار در قالب کمک‌های بلاعوض، اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای و تسهیلات است.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_3538915"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2434419/3538915?width=400&height=300"></script></div>
دانلود
اختصاص 2 هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای جبران خسارات سیل+فیلم اختصاص 2 هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای جبران خسارات سیل+فیلم اختصاص 2 هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای جبران خسارات سیل+فیلم اختصاص 2 هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای جبران خسارات سیل+فیلم اختصاص 2 هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای جبران خسارات سیل+فیلم

نظر شما