شناسهٔ خبر: 33088164 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۱۱ | لینک خبر

بمب نقل و انتقالاتی رئال مادرید کیست؟

میلاد تقوایی / تحریریه ورزش 11

اختصاصی | فلورنتینو پرز قصد دارد مانند ایام جوانی انقلاب نقل و انتقالاتی بر پا کند.

صاحب‌خبر -

ورزش 11 - زیدان درحالی که رئال مادرید در شرایط بحرانی به سر می‌برد حاضر شد برای بار دوم هدایت لوس بلانکوس را برعهده گیرد. زیزو همان زمان در اظهارات معناداری گفت برای پروژه جدید این باشگاه بازگشته‌ام تا دوران با شکوهی را رقم بزنیم.

 

این صحبت‌ها بازتاب چندانی نداشت تا اینکه در روزهای اخیر صحبت از بودجه 600 میلیون یورویی فلورنتنیو پرز برای بازسازی تیم به میان آمد و مشخص شد انقلاب بزرگی در پیش است. در واقع هرچند رئال در سال‌های اخیر (2014 تا 2019) خرید کهکشانی نداشته است تیم‌های رقیب مانند بارسلونا، پاری سن ژرمن و منچسترسیتی میلیون‌ها یورو صرف خرید بازیکنان جدید کرده‌اند که البته تنها جام‌های داخلی را برای آن‌ها در پی داشته است و نه لیگ قهرمانان که هدفشان بود.

 

نیمار

 

زیدان می‌داند که تیم نیاز به ترمیم دارد. به همین خاطر قرارداد آن‌هایی که باید بمانند را تمدید کرد (تونی کروس) و به آن دسته بازیکنان لیست مازاد (گرت بیل) نیز اعلام کرده به دنبال تیم باشند. به غیر از ادن هازارد که تقریبا خریدش قطعی شده است، لوکا یوویچ نیز در آستانه پیوستن به رئال قرار دارد. از میان کریستین اریکسن و پل پوگبا یک بازیکن به سانتیاگو برنابئو اضافه خواهد شد.

 

امباپه

 

و اما چند نشریه مانند پاریس یونایتد، اسکای، آ. اس و مارکا خبر از یک بمب بزرگ نقل و انتقالاتی ورای حضور هازارد یا پوگبا داده‌اند. گزینه‌ها محدود است و به قولی همان همیشگی، کیلیان امباپه و نیمار! امباپه که بارها غیر مستقیم برای حضور در مادرید سیگنال فرستاده است و نیمار که از روزی که پیراهن بارسا را درآورد همیشه گزینه پرز بوده است. پاریس یونایتد (نشریه نزدیک به باشگاه فرانسوی) خبر پیشنهاد 300 میلیون یورویی رئال به امباپه را کار کرده است و مارکا از 250 میلیون یورو پول برای خرید نیمار پرده برداشته است که هنوز مشخص نیست کدامیک قطعی می‌شود اما اگر در پایان تابستان یکی از این دو راهی کهکشانی‌ها شدند تعجب نکنید!

نظر شما