شناسهٔ خبر: 33087598 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خراسان رضوي

پارکینگ های حرم رضوی در شب های قدر تعطیل است

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: پارکینگ های حرم رضوی در شب های قدر پذیرش خودرو ندارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداسیما خراسان رضوی، سیدخلیل منبتی درباره تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر رضوی افزود: با توجه به محدودیت‌های ترافیکی اعلام شده از سوی پلیس راهور، در شب‌های قدر در پارکینگ‌های حرم پذیرش خودرو نداریم و در این راستا اطلاع رسانی‌های لازم نیز انجام شده است.

وی درباره تمهیدات اندیشیده شده برای هشدارهای هواشناسی هم اعلام کرد: آمادگی کامل برای مواجه با بارندگی وجود دارد و به همین منظور رواق‌های منفی یک و همچنین رواق‌های سطحی برای منظور آماده سازی شده است.

منبتی تصریح کرد: همچنین درپی بارندگی و در صورت نیاز پارکینگ‌های حرم نیز پذیرای زائرین خواهند بود و پرچم حرم رضوی نیز طبق سنت در ایام شهادت امام علی (ع) به رنگ مشکی در خواهد آمد.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی ادامه داد: با استفاده از تجربه سال‌های گذشته مبنی بر باز بودن درب‌های حرم مطهر رضوی در زمان اوج جمعیت، امسال نیز در شب‌های قدر هیچ ورودی بسته نخواهد بود.

منبتی تصریح کرد: شب‌های قدر در ورودی‌های حرم کتب ادعیه توزیع خواهد شد و از زائرین می‌خواهیم با خدام همکاری‌های لازم را داشته باشند و از توقف در مسیرها خودداری کنند و در مکان‌های مشخص شده استقرار یابند.

نظر شما