شناسهٔ خبر: 33087386 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

بیماری ویلموتس شایعه است یا واقعیت

موضوع بیماری خونی مارک ویلموتس یکی از دغدغه‌های اهالی فوتبال ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، موضوع بیماری خونی مارک ویلموتس که حالا قراردادش با فدراسیون فوتبال امضا شده و سرمربی تیم ملی ایران است، هفته گذشته مطرح شد اما هیچ‌گاه غیرواقعی بودن آن تأیید نشد.

سرمربی اسبق تیم ملی بلژیک که موفق شد این تیم را به‌عنوان برترین تیم دنیا در رنکینگ فیفا معرفی کند و روبرتو مارتینز جانشین او با اضافه کردن چند بازیکن بلژیک را به‌عنوان سوم جام جهانی 2018 روسیه رساند، با دو روز تأخیر قراردادش را در سفارت ایران در بروکسل امضا کرد و حالا سرمربی یوزهای ایرانی است.

ابراهیم شکوری دبیرکل فدراسیون فوتبال با رد موضوع بیماری مارک ویلموتس اعلام کرده که این موضوع شایعه‌ای بوده که در فضای مجازی مطرح شده و اگر لازم باشد از این مربی تست می‌گیریم. البته که پس از امضای قرارداد حتی اگر تستی گرفته و داشتن سابقه بیماری تأیید شود دیگر نمی‌توان به‌سادگی با این مرد بلژیکی قطع همکاری کرد.

بنا بر قوانین فیفا پیش از عقد قرارداد با بازیکنان و مربیان گرفتن تست پزشکی در حیطه اختیارات کارفرماست. مهدی تاج که تأکید داشته ویلموتس باید 200 روز در سال را در ایران باشد و برنامه‌های تیم ملی فوتبال را پیش ببرد، بدون تردید از وضعیت جسمانی این مربی بلژیکی اطلاع کافی را به دست آورده است چون نوسانات ارزی به شکلی پیش می‌رود که در سال‌های آینده دستمزد ویلموتس افزایش پیدا خواهد کرد و اگر این مربی مشکل خاصی داشت، بدون شک رئیس فدراسیون فوتبال اصرار بر امضای قرارداد با او را نداشت.

انتهای پیام/4048/پ

نظر شما