شناسهٔ خبر: 33086410 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

رژیم سعودی شماری از مخالفین رژیم را پس از ماه رمضان اعدام می کند

غاده دختر سلمان العوده مبلغ سعودی که در بازداشت مقامات سعودی است، در پی خبرهایی مربوط به احتمال اعدام پدرش پس از ماه رمضان به همراه مبلغان دیگر، به فردی که پدرش را مورد تمسخر قرار داد، پاسخ داد.

صاحب‌خبر -

العالم - عربستان سعودی

پایگاه انگلیسی میدل ایست آن لاین نوشت : یکی از این افراد در اینستاگرام پیامی برای غاده فرستاده و طی آن نوشت: "پدرت را بعد از ماه رمضان اعدام می کنند".

این مساله موجب خشم وی شد و وی در صفحه "اسنپ شات" خود نوشت: خداوند می داند که من با هر کسی که درحقم ظلم کند یا حقم را بگیرد، گذشت می کنم، اما پدرم برای من خط قرمز است و نمی توانم کسی را که به وی توهین یا بدی کند، ببخشم، اما به عدالت آسمان ایمان دارم و معتقدم که زمین گرد است، این مربوط به دنیا می شود تا برسد به بعد از آخرت.

میدل ایست نوشت: مقامات سعودی حکم های اعدام دیگری را برای سلمان العوده مبلغ سعودی و عوض القرنی و علی العمری دو مبلغ دیگر که در راستای بازداشت گسترده اندیشمندان وفعالان بازداشت شدند، صادر خواهند کرد.

دیوید هرست در گزارشی در پایگاه میدل ایست آی نوشت: دو منبع دولتی سعودی به وی اعلام کرده اند که این حکم ها در ارتباط با تهمت های مختلف در رابطه با تروریسم صادر خواهند شد و آن ها مدت کوتاهی پس از ماه رمضان اعدام خواهند شد.

وی به نقل از یکی از این دو منبع دولتی، گفت که مقامات سعودی خیلی منتظر نخواهند ماند و به محض صدور حکم ،این افراد اعدام خواهند شد.

این درحالیست که یک منبع دیگر گفت که مقامات از ضعف واکنش ها به اعدام 37 زندانی در روزهای اخیر برای اجرای حکم های جدید اعدام، بهره برداری خواهند کرد.

نظر شما