شناسهٔ خبر: 33086221 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اطعام یک هزار و 500 نیازمند در ابهر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر از اطعام یک هزار و 500 نیازمند در ابهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه‌های متعددی را در حال اجرا دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر با بیان اینکه برنامه‌های این اداره به میزبانی بقاع متبرکه و با محوریت موضوعات دینی و قرآنی با توجه به شرایط زمانی اجرایی می‌شود، تصریح کرد: حضور و استقبال مردم از این برنامه‌ها در طول سالیان مختلف بالا بوده است.

وی از برگزاری محافل انس با قرآن کریم به میزبانی بقاع متبرکه خبر داد و اضافه کرد: در مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم بقاع ابهر روزانه بیش از 500 نفر حضور پیدا می‌کند.

خدابنده لو از برگزاری پنج محفل انس با قرآن کریم در جوار بقاع متبرکه ابهر تا به امروز خبر داد و تصریح کرد: تا پایان ماه نیز چند محفل با حضور قاریان برتر برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر در ادامه به بحث اطعام و افطار نیازمندان و برنامه‌ریزی صورت گرفته در این بخش اشاره کرد و افزود: در این مدت یک هزار و 500 نفر از نیازمندان در جوار بقاع متبرکه ابهر شامل امامزاده اسماعیل (ع) و امامزاده اسحاق (ع) اطعام شده‌اند.

وی ادامه داد: تا پایان ماه رمضان نیز از محل عواید موقوفاتی که به این نیت وجود دارد نسبت به اطعام و افطار نیازمندان اقدام خواهد شد.

خدابنده‌لو همچنین از اجرای طرح افق در جوار بقاع متبرکه خبر داد و گفت: رویکرد طرح افق، اجتماعی، فرهنگی و مذهبی است که با هدف، ارائه خدمات اجتماعی و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر از برپایی خیمه معرفت در جوار بقاع شاخص نیز خبر داد و بیان کرد: غرفه‌های موضوعات مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، تربیت کودکان و همچنین غرفه کودک و نوجوانان و تبلیغ چند رسانه‌ای از جمله غرفه‌هایی است که در قالب خیمه معرفت دایر می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق30

نظر شما