شناسهٔ خبر: 33086209 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئيس مجلس نمايندگان آمريکا؛

ترامپ، حامل کیسه‌ای پر از کلاهبرداری

خبرگزاری صداوسیما

نانسی پلوسی: واقعا بر این باورم که رییس جمهور آمریکا و کاخ سفید کیسه‌ای پر از کلاهبرداری‌ها را همراه خود دارند تا در برخی مواقع خاص از آن‌ها استفاده کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما ؛‌ نانسي پلوسي رئيس مجلس نمايندگان آمريکا گفت واقعا بر این باورم که رییس جمهور آمريکا و کاخ سفيد کیسه ای پر از کلاهبرداری ها را همراه خود دارند تا در برخی مواقع خاص از آنها استفاده کند.
پلوسی در واشنگتن گفت: من می دانم که چه اتفاقی افتاده است، هرچه او (ترامپ) می گوید به خاطر پنهان کاری است. سخنان او هیجانی است و او از پنهان شدن می ترسد، اما بیش از همه می ترسد که به پنهان کاری متهم شود. به نظرم او از موضوعاتی آگاه است که دوست ندارد درباره آنها قضاوت شود و یا اینکه دادگاه وارد موضوع آن ها شود. او حتی اجازه ورود دادگاه به این موضوع را نمی دهد.

<div id="video-display-embed-code_3538358"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2434308/3538358?width=400&height=300"></script></div>

وی ادامه داد: ترامپ نمی خواهد که تحقیقاتی درباره امور مالی اش صورت گیرد. بنابراین تحقیقات شرکت مازار (Mazars) به منزله یک شکست برای وی بود. او باید بداند که تصمیم بانک دویچه(Deutsche) با این موضوع سازگار بوده است. در هر موردی که ضد وی مطرح شد او تلاش کرد که از مسئوولیت شانه خالی کند. حالا من واقعا بر این باورم که رییس جمهور کیسه ای پر از کلاهبرداری ها را همراه خود دارد و کاخ سفید کیسه ای از کلاهبرداری هایی دارد تا در برخی مواقع خاص از آنها استفاده کند. او همچنین به دنبال منحرف کردن اذهان عمومی از موضوع اصلی است. او استاد این کار است، ما همه بر سر این موضوع اتفاق نظر داریم. این کاری است که او به خوبی انجام می دهد. او برای منحرف کردن اذهان افراد از مشکلاتش این کار را انجام می دهد، او سعی می کند موضوع را تغییر دهد. اما باید بگویم که کمیته دموکرات ها در راه استیضاح وی نیست. زمانی که او متوجه شد که این اتفاق نمی افتد، دوباره به پنهان کاری روی آورد.

وی افزود:اما رئیس جمهور دوباره عصبانی شده است. او در برابر دوربین های تلویزیونی سخن گفته است.او به سخنان من واکنش نشان داده است.اما این موضوع نفعی برای وی ندارد.ما بار دیگر شاهد عصبانیت او هستیم.من بار دیگر برای رئیس جمهور آمریکا را دعا می کنم.من امیدوارم که خانواده و دولت وی و کارکنانش در جهت منافع این کشور حرکت کنند.
پلوسی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید:آیا شما نگران وضعیت زندگی مردم آمریکا هستید,گفت:بله هستم.من نگران رفاه مردم آمریکا هستم.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه گفت:ما همانند رئیس جمهور سخن نمی گوییم.رئیس جمهور همیشه ما را تهدید می کند که تحقیقات درباره اقداماتش را متوقف کنیم.او به ما می گوید که اگر تحقیقات درباره مرا متوقف نکنید و به قسمی که خورده اید پایبند نباشید آنگاه من با شما همکاری و تعامل نخواهم کرد.این تمام حرف هایی است که وی می زند.شاید او می خواهد که از مسئوولیت خود شانه خالی کند.من نمی دانم که او چه کاری می خواهد انجام دهد.
وی در ادامه گفت:به نظرم شما به موضوع مداخله قانونی اشاره کردید.این خوب است اما بند 25 این موضوع مشکل ساز است.اما این ایده خوبی است.من از اینکه شما این موضوع را پیشنهاد دادید خوشحالم.من این موضوع را به اطلاع کمیته دموکرات ها خواهم رساند.البته باید بگویم این به آن معنا نیست که آنها درباره این موضوع فکر نکرده باشند.اماحمایت شما از آنها بسیار مهم است.هیچ شکی در این رابطه وجود ندارد که کاخ سفید از موضوع استیضاح واهمه دارد.این موضوع سبب شد که دیروز او به این موضوع واکنش نشان دهد.

نظر شما