شناسهٔ خبر: 33086206 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

ناکامی 7 نظامی صهیونیست در ربودن یک چوپان لبنانی/ صهیونیست‌ها 200 راس بُز را به سرقت بردند/دیدار کوشنر با نتانیاهو پیش از نشست ضد فلسطینی منامه

خبرگزاری رسمی لبنان از ناکامی نظامیان صهیونیست در ربودن یک چوپان لبنانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، خبرگزاری رسمی لبنان گزارش داد یک یگان از نظامیان صهیونیست روز پنجشنبه قصد ربودن یک چوپان لبنانی را داشتند که در این راه ناکام ماندند.

 

بر اساس این گزارش، این چوپان لبنانی به نام اسماعیل ز که گله بزهای خود را در محله جبل الشحل در غرب مزارع اشغالی شبعا به چراگاه برده بود، با حمله نظامیان صهیونیست روبرو شد و یگان نظامی متشکل از هفت نظامی، این شهروند لبنانی را تحت تعقیب قرار دادند تا وی را بربایند، آنها ده ها متر در شمال خط مرزی وی را تعقیب کردند، اما در نهایت نتوانستند وی را بربایند.

 

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست که در ربودن این چوپان لبنانی ناکام مانده بودند، در نهایت 200 راس بُز گله وی را به سرقت بردند.

 

دیدار کوشنر با نتانیاهو پیش از نشست منامه

 

خبر دیگر اینکه مشاور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پیش از نشست ضد فلسطینی منامه با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار خواهد کرد.

 

کانال سیزدهم تلویزیون عبری رژیم صهیونیستی خبر دیدار جارد کوشنر مشاور ترامپ با نتانیاهو پیش از نشست ضد فلسطینی منامه باعنوان ادعایی کارگاه اقتصادی صلح برای شکوفایی را اعلام کرده است.

 

انتهای پیام/ر.م/

نظر شما