شناسهٔ خبر: 33086201 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده:

مرحله چهارم طرح پویش ارمغان هنوز اجرایی نشده است/ نیازمند کمک‌های مردمی هستیم

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مرحله چهارم طرح پویش ارمغان هنوز اجرایی نشده است زیرا این مرحله به موضوع سیل برخورد کرد و چون کمک های مردمی بیشتر به سمت سیل رفت، مقداری این مسئله متفاوت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ در میان هزاران نفر زندانی در سراسر کشور، زنانی به دلیل جرایم غیر عمد و عمدتا مالی در پشت میله های زندان به سر می برند. بسیاری از آنان هیچ نقشی در جرم رخ داده ندارند و تنها به دلیل اعتماد به نزدیکان خود امروز در بند هستند. بیشترین علت حبس زندانیان زن جرایم غیرعمد مربوط به صدور چک است.

«معصومه ابتکار»، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در خصوص "مرحله چهارم طرح پویش ارمغان" گفت: طرح پویش ارمغان در سه مرحله با موفقیت انجام شد، مرحله اول آن در زمان خواهر عزیزم خانم مولاوردی انجام شده بود و دو مرحله آن در زمان من صورت گرفت.

او ادامه داد: در هر  مرحله گزارش شفاف و کامل حساب ها و میزان دریافت ها با همکاری ستاد دیه ارایه شده است. مرحله چهارم طرح پویش ارمغان هنوز اجرایی نشده است زیرا این مرحله به موضوع سیل برخورد کرد و چون کمک های مردمی بیشتر به سمت سیل رفت، مقداری این مسئله متفاوت شد.

ابتکار توضیح داد: منتظر فرصت هستیم تا در موقعیت مناسب مرحله چهارم طرح پویش ارمغان را اعلام کنیم و ممکن است دوباره فرخوان دهیم. شروع این مرحله نیازمند به کمک مردم است.

نظر شما