شناسهٔ خبر: 33085885 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بررسی فنی پژو ۴۰۵

پیشینه عرضه پژو ۴۰۵ در ایران به سال ۱۳۷۲ باز می‌گردد. سری نخست آن در دو تیپ GL و GLX با پیشرانه‌های کاربراتوری ۱.۶ لیتری و ۲.۰ لیتری عرضه می‌شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پیشینه عرضه پژو ۴۰۵ در کشورمان به سال ۱۳۷۲ باز می‌گردد. سری نخست آن در دو تیپ GL و GLX با پیشرانه‌های کاربراتوری ۱.۶ لیتری و ۲.۰ لیتری عرضه می‌شد، اما در نهایت هر دو نسخه در سال ۱۳۸۱ جای خود را به پیشرانه ۱.۸ لیتری انژکتوری XU۷ دادند.

پژو 405 + قیمت

سال ۱۳۸۳ ایران خودرو نمونه اقتصادی ۴۰۵ را با نام GLI عرضه کرد که فاقد تجهیزات متداول بود و حتی سپر مشکی رنگ داشت. اما این محصول با استقبال چندانی در بازار مواجه نشد و حدود یکسال بعد نیز GLI از خط تولید کنار رفت.

پژو 405 + قیمت

تیپ SLX آخرین تیپی است که تاکنون برای ۴۰۵ معرفی شده است. SLX که در ۱۳۸۸ به بازار آمد، دارای چراغ کریستالی، اضافه‌شدن مه‌شکن و اسپویلر درب صندوق بود و همچنین داشبورد، صفحه کیلومتر و سردنده آن هم مجددا طراحی شد.

پژو 405 + قیمت

از سال ۱۳۹۰ نیز پیشرانه ۱.۶ لیتری پژو ۲۰۶ تیپ پنج (TU۵) نیز برای مدل SLX قابل سفارش شد درحالیکه پیشرانه مدل GLX آن چه در نسخه بنزینی و چه در نسخه دوگانه‌سوز همچنان از نوع ۱.۸ لیتری است.

پژو 405 + قیمت

آخرین قیمت خودرو را اینجا  مشاهده کنید.

پژو 405 + قیمت

پژو 405 + قیمت

انتهای پیام/

 

نظر شما