شناسهٔ خبر: 33085769 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار:

معاون فرماندار پردیس:جلب رضایت مردم به منابع مالی نیاز ندارد

تهران-ایرنا- معاون سیاسی، انتظامی فرماندار پردیس گفت:اصل تکریم ارباب رجوع درادارات با منابع مالی و مقوله تحریم هیچ ارتباطی ندارد و این اصل در ادارات شهرستان باید به بهترین شکل رعایت و اعمال شود

صاحب‌خبر -

سجاد برنجی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع، تسریع در خدمت رسانی، کاهش فساد اداری و برخورد مناسب با ارباب رجوع در قالب افزایش رضایت مندی جامعه از دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی تعریف می‌شود.

وی با اشاره به مزایای تحقق دولت الکترونیک خاطر نشان کرد: حذف مراجعات حضوری به ادارات، سرعت بخشی به انجام اموراداری برخی از مزایای دولت الکترونیک هستند.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار با اشاره به راه اندازی میز خدمت عادی و الکترونیکی در برخی از ادارات شهرستان اظهار داشت: راه اندازی میز خدمت افزایش رضایت مندی مراجعان را به دنبال دارد اما کافی نیست، استفاده از یک درگاه مشترک و تسریع بخشی در خدمت رسانی به ارباب رجوع در اولویت قرار و مراجعه به یک درگاه تسهیل امور اداری را در پی دارد.

برنجی گفت: تا زمانی که زیرساخت‌های لازم برای دولت الکترونیک آماده نشده باید در جهت کسب رضایتمندی حداکثری مردم تلاش کنیم.

وی افزود: رؤسا و کارمندان میز کار را فضای کسب و کار شخصی خود بدانند و مسؤلیت پذیر باشند، نیاز مردم به شما نعمت است، قدر این نعمت را بدانید، برخورد نامناسب با ارباب رجوع هیچ دفاعی ندارد.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به افزایش نظارت بازرسان فرمانداری بر نحوه عملکرد ادارات و برخورد کارکنان با ارباب رجوع تصریح کرد: بازرسی از ادارات شهرستان را به جد پیگیر هستیم، مراجعان نباید ساعت‌ها پشت در اتاق رؤسا معطل بمانند و رؤسای ادارات باید در زمان غیبت خود جانشین تعیین کنند و نصب تابلو حقوق شهروندی به منظور اطلاع مراجعان از حقوق خود ضروری است.

برنجی گفت: کارمندانی که از میزان حقوق دریافتی خود ناراضی هستند و به همین دلیل برخورد نامناسبی با مردم دارند توصیه می‌کنم جای خود را به کارمندان متعهد و مسؤلیت پذیر بدهند.

وی گفت: با رؤسا و کارکنانی که اصل تکریم ارباب رجوع را رعایت نکنند به طور جدی برخورد خواهد شد و موارد تشویقی کارکنان خوش برخورد و مسؤلیت پذیردر نظر گرفته خواهد شد.

شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

تهرام/۹۴۴۱

نظر شما