شناسهٔ خبر: 33085489 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دختر ورزشکاری که حجابش نذر حضرت زهرا (س) شد + فیلم

ویژه برنامه "از لاک جیغ تا خدا" هرکدام از شب‌های ماه رمضان روایتگر دختران محجبه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سمانه شهشهانی دختری ورزشکار متولد قم است، که در خانواده‌ای مذهبی متولد شد، اما راهی دیگر را انتخاب کرد و حجاب خود را کنار گذاشت. 

شهشهانی در این قسمت از برنامه "از لاک جیغ تا خدا" گفت: ابتدا چادری بودم ولی به آن یقین نداشتم و سرسری انتخاب کردم. بعد از اینکه شروع به ورزش کردم چون به چادر یقین نداشتم، حجاب دیگری را انتخاب کردم و چادر را کنار گذاشتم، اما با رفتن چادرم خیلی از چیزها با او رفت و زندگیم تغییر کرد‌.

وی ادامه داد: وقتی با دوستانم بیرون می‌رفتم، همیشه با خودم می‌‌گفتم سمانه چارچوب‌ها رعایت کن! کاری نمی‌کردم اما تیپ و فکرم تغییر کرده بود. چون با آدم ها معاشرت می‌کردم، شاد بودم، اما حالم خوب نبود؛ چون خدا نبود روحم به آرامش نمی‌رسید.

این دختر جوان بیان کرد: به جایی رسیدم که جلوی ورزشم ایستادم و دیگر نرفتم، به حدی که دو هفته به مسابقات مانده بود مربی گروه پیام داد و گفت از حضور شما معذوریم. واقعا از صمیم قلب خوشحال شدم و خدا را شکر گفتم. من هم همین را می‌خواستم که خود آن‌ها به من بگویند. همین باعث شد که کم‌کم متحول شوم و روز تولدم از خدا خواستم سالی باشد که حضرت زهرا سلام الله علیها به من نگاه کند.

مشروح این برنامه را در زیر مشاهده کنید؛ 

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6943848/9954368?width=400&height=300"></script></div>

 

انتهای پیام/

نظر شما