شناسهٔ خبر: 33085355 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

جنگ اقتصادی امروز مقوّم‌تر از جنگ نظامی دیروز است

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جنگ امروز مقوّم‌تر از جنگ نظامی آن روزها است، گفت: این جنگ اقتصادی که به مراتب بدتر از جنگ نظامی است.

صاحب‌خبر -

جنگ اقتصادی امروز مقوّم‌تر از جنگ نظامی دیروز استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حسن بهرام‌نیا در مراسم غبار روبی گلزار شهدای امامزادگان محمد و علی(ع) شهرستان نهاوند اظهار داشت: کلید واژه و آنچه که حتی به مخیله دشمنان انقلاب خطور نمی‌کرد با وجود مشکلات نیروهای نظامی ما در عملیات آزادسازی خرمشهر ایثار، اخلاص، مقاومت و تبعیت محض از فرماندهی کل قوا و ولی امر مسلمین بود .

وی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس درجه و مادیات ارزشی نداشت و معنویت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود و همین معنویت و اخلاص مردم موجب پیروزی در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جنگ امروز مقوّم‌تر از جنگ نظامی آن روزها است، خاطرنشان کرد: این جنگ اقتصادی که به مراتب بدتر از جنگ نظامی است به سرگردگی آمریکا، اروپائیان و همدستان و هم پیمانانشان بوده و مردمی که در مقابل جنگ نظامی ایستادگی کردند در مقابل این جنگ اقتصادی نیز خواهند ایستاد.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه مدیران ما باید در جنگ تمام عیار اقتصادی روحیه جهادی داشته باشند، گفت: در حال حاضر و در این جنگ اقتصادی ما به مدیران کارآمد، توانمند و جهادی نیاز داریم چنانچه در دوران جنگ تحمیلی از چنین مدیرانی استفاده می‌شد.

وی افزود: ما با استفاده از تجربیات پیروزی در دوران دفاع مقدس برای عبور از این پیچ بسیار خطرناک (جنگ اقتصادی) پیش خواهیم رفت و از همان روحیه جهادی استفاده خواهیم کرد.
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی آمریکا را پدیده عظیم الجثه‌ای خواند که امروز دچار پوکی استخوان شده است و به زودی هیمنه پوشالی‌اش فرو خواهد ریخت.

وی گفت: فرو ریختن و نابودی آمریکا محقق نخواهد شد مگر در سایه وحدت و همدلی ملت و دولت و همچنین داشتن روحیه جهادی در مدیران کارآمد نظام .

انتهای پیام/

نظر شما