شناسهٔ خبر: 33085076 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس:

خاک خرمشهر به پاس وجود خون شهدا، مقدس است

عبدالامیر عریضاوی گفت: خاک خرمشهر به پاس وجود خون همین شهدا، مقدس است و وظیفه و رسالت ما این است که بتوانیم حداقل حرمت خون این شهیدان را پاس بداریم تا درخت تنومند ارزش‌های انقلاب اسلامی، تنومندتر شود.

صاحب‌خبر -

خاک خرمشهر به پاس وجود خون شهدا، مقدس است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، عصر امروز (پنجشنبه) و در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر، مسئولان دولتی، نظامی و انتظامی در آئینی برای ادای احترام به مقام شهدای دفاع مقدس این شهرستان به غبارروبی و عطرافشانی مرقد شهدا پرداختند.

«کورش مودت» سرپرست فرمانداری خرمشهر در این مراسم فتح خرمشهر را حماسه‌ای بزرگ خواند و اظهار داشت: به این مناسبت ۴۳ برنامه متفاوت با حضور اقشار مختلف در خرمشهر برگزار شده و یا در حال برگزاری است.

وی افزود: برنامه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و یادواره‌های شهدای مختلف ازجمله شهدای بانو مهم‌ترین برنامه‌های خرمشهر به این مناسبت ملی و ارزشی است.

رئیس ستاد سوم خرداد خرمشهر در پی تشریح عملیات بیت‌المقدس، گفت: این پیروزی به غرور ملی انجامید و باعث شد عراق و ده‌ها کشور پشتیبانش را مجبور به عقب‌نشینی کرد.

وی منزلت و جایگاه قدرتمند امروز ایران اسلامی را مرهون رشادت‌های شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانست.

«عبدالامیر عریضاوی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و دبیر ستاد سوم خرداد خرمشهر در حاشیه این آئین معنوی گفت: خاک خرمشهر به پاس وجود خون همین شهدا، مقدس است و وظیفه و رسالت ما این است که بتوانیم حداقل حرمت خون این شهیدان را پاس بداریم تا درخت تنومند ارزش های انقلاب، تنومندتر شود.

انتهای پیام/

نظر شما