شناسهٔ خبر: 33084729 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تصاویر حمله پهپادی سال گذشته نیروهای یمنی به فرودگاه ابوظبی

تصاویری از حمله پهپادی سال گذشته نیروهای یمنی به فرودگاه بین المللی ابوظبی برای اولین بار منتشر شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس بین الملل  خبرگزاری صدا و سیما، تصاویری از حمله پهپادی سال گذشته نیروهای یمنی به فرودگاه بین المللی ابوظبی برای اولین بار پخش شد.
شبکه تلویزیونی المسیره جزئیاتی از حمله نیروی پهپادی به فرودگاه بین المللی ابوظبی که یکی از مهمترین عملیاتی بود که بیست و ششم ژوئیه سال گذشته (چهارم مرداد 97) اجرا شد منتشر کرد. در این تصاویر که برای اولین بار به نمایش در می آید لحظه هدف قرار گرفتن فرودگاه بین المللی ابوظبی با پهپاد «صماد 3» که ترمینال شماره یک در این فرودگاه را هدف قرار می دهد نشان داده می شود.
در اولین تصویر , پهپاد «صماد 3» که برفراز فرودگاه بین المللی ابوظبی به پرواز در می آید نشان داده می شود و در این تصویر , یکی از درهای ترمینال شماره یک مشخص است.
<div id="video-display-embed-code_3538264"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2434286/3538264?width=400&height=300"></script></div>
در تصویر , لحظه رسیدن پهپاد به هدف نشان داده می شود و پس از اصابت این پهپاد به هدف , آتش سوزی ناشی از این انفجار نمایان می شود.
گفتنی است که امارات سال گذشته پس از اجرای این عملیات , از زبان یکی از مسئولان خود در گفتگو با خبرگزاری رویترز , این خبر را که یگان پهپادی اعلام کرده بود تکذیب کرد که افشای این تصاویر , مدرکی موثق و نشانه ای دیگر بر دروغگویی رژیم امارات و ترس آنها از افشای این مسئله برابر مردم خود و سرمایه گذاران خارجی به شمار می آید به ویژه اینکه این تصاویر , توان رسیدن یمنی ها به اهداف اقتصادی و حیاتی را نشان می دهد.

نظر شما