شناسهٔ خبر: 33084686 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

ارتش سوریه درباره آغاز نبرد بزرگ به تروریست‌ها هشدار داد

بالگرد‌های ارتش سوریه با ریختن بروشور‌هایی روی روستا‌های ریف ادلب از خانواده‌های تروریست‌ها خواست قبل از آغاز نبرد بزرگ آزادسازی ادلب آنجا را ترک کنند.

صاحب‌خبر -
 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های سوریه خبر دادند نیرو‌های دولتی سوریه به ساکنان استان ادلب که بخش غالب آن تحت کنترل گروه‌های تروریستی است درباره آغاز عملیات نظامی گسترده ارتش سوریه برای بازپس گیری این منطقه هشدار دادند.

روزنامه سوری الوطن امروز پنجشنبه تاکید کرد، بالگرد‌های ارتش سوریه به طور گسترده اقدام به ریختن بروشور‌هایی روی روستا‌های ریف ادلب کرده و در آن از ساکنان آنجا خواستند قبل از آغاز نبرد بزرگ آزادسازی ادلب محل سکونت خود را تخلیه کنند.

این تحولات پس از درگیری‌های روز گذشته بین نیرو‌های ارتش سوریه و تروریست‌های «هیئة تحریر الشام» با محوریت جبهه النصره در پیرامون شهرک راهبردی «کفر نبودة» در مرز‌های اداری (محدوده استحفاظی) بین استان‌های ادلب و حماه روی داد و پس از آن وزارت دفاع روسیه تاکید کرد که ارتش سوریه از صبح روز سه شنبه در سه نوبت حمله تروریست‌ها را دفع کرده است.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) هم خبر داد که نیرو‌های دولتی سوریه امروز مواضع تروریست‌ها بین شهرک‌های الهبیط و کفرنبوده را گلوله باران کردند که چندین کشته و زخمی شدن در صفوف عناصر آن‌ها برجای گذاشت و موجب انهدام تجهیزات و ادوات نظامی آن‌ها شد، علاوه بر اینکه مقادیری سلاح و مهمات هم از تروریست‌ها به تصرف نیرو‌های ارتش سوریه درآمد.

نظر شما