شناسهٔ خبر: 33084671 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل بنادر و دریانوردی:

رئیس هیات تکواندو گیلان: لیاقت هادی پور بیش از مدال برنز جهانی است

رشت - ایرنا - رئیس هیات تکواندو استان گیلان گفت: لیاقت آرمین هادی پور که در مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در منچستر انگلیس مدال برنز را کسب کرد، بیش از اینهاست.

صاحب‌خبر -


‌محسن سترگی روز جمعه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: توان و لیاقت هادی پور بسیار زیاد است و امیدواریم که این ورزشکار شایسته گیلانی بتواند در المپیک ۲۰۲۰ حضور یافته و در آن مسابقات مدال نیز کسب کند.

وی به مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در انگلیس نیز اشاره کرد و گفت: متأسفانه کشور میزبان مشکلاتی را برای تیم ملی تکواندو ایجاد کرد و هادی پور شب قبل از آغاز رقابت‌ها به انگلیس رسید و روز مسابقات وزن کشی انجام داد که این امر بسیار سخت است.

وی ادامه داد: با این وجود این ورزشکار شایسته گیلانی در این دوره از رقابت‌ها درخشش خوبی داشت و موفق به کسب مدال برنز مسابقات تکواندو قهرمانی جهان شد، البته با توجه به مشکلات پیش آمده برای تکواندوکاران ایرانی، فضای سنگینی حاکم بر این دوره از رقابت‌ها بود.

رئیس هیأت تکواندو استان اضافه کرد: همچنین رقبایی که هادی پور با آنها روبرو شده بود، بارها موفق به شکست آنان شد اما در این دوره از رقابت‌ها به دلیل کارشکنی تیم میزبان جهت صدور روادید و دیر رسیدن، نتوانست تمامی توان خود را در این مسابقات به نمایش بگذارد وگرنه این تکواندوکار می‌توانست مدال خوش رنگ تری کسب کند.

سترگی با انتقاد از مسئولان خاطرنشان کرد: هادی پور تمام توان و تلاش خود را به کار بسته تا برای کشور عزیز ما قهرمانی کسب کند و در بخش اخلاق نیز سرآمد و الگو بشمار می‌رود و گیلان به این ورزشکار افتخار می‌کند اما متأسفانه تاکنون هیچ قدمی برای این قهرمان ارزنده برداشته نشده است.

آرمین هادی پور که متولد ۱۳۷۳ اهل شهرستان رشت است اوایل هفته جاری در مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در منچستر انگلیس حضور یافت و سرانجام موفق شد مدال برنز این دوره از رقابت‌ها را کسب کند.

وی تاکنون مدال‌های زیادی را کسب کرده که می‌توان به کسب مدال طلای گرند پری انگلیس، مدال طلای المپیک آزمایشی ریو، مدال نقره قهرمانی جهان، مدال طلا و برنز قهرمانی آسیا، دو مدل طلا یونیورسیاد، یک مدال نقره جام جهانی، یک مدال نقره گرند پریکس، مدال طلای گرند اسلم، مدال نقره گرند پری روسیه و مدال طلای جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۱۹ آسیا اشاره کرد.

۷۲۸۵/‌۲۰۰۷

برچسب‌ها:

نظر شما