شناسهٔ خبر: 33084608 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

شمس: برخی دل بازیکنان را خالی می‌کنند!

حسین شمس گفت: بازیکنان این تیم جوان احساسی هستند و با توجه به نزدیکی مسابقات همه ما باید دست به دست هم دهیم و این تیم را از نظر شرایط روحی آماده کنیم نه اینکه دلشان را خالی کنیم و این تیم را وارد حاشیه کنیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

حسین شمس در واکنش به صحبت‌های این روزهای بعضی از مسئولین کمیته فوتسال و کادر فنی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال که خود را آماده رقابت‌های آسیایی در تبریز می‌کنند و مدعی هستند که تیم‌های حاضر در این‌ مسابقات از بازیکنان صغر سنی استفاده می‌کنند، گفت : همانطور که اطلاع دارید در خردادماه قرار است مسابقات  فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا در تبریز برگزار شود و تیم ایران مدافع قهرمانی در این مسابقات شرکت می‌کند مسئولان کمیته فوتسال و کادر فنی نباید از همین الان روی موضوع استفاده تی‌مها از صغر سنی حساس شوند و دل بازیکنان را خالی کنند.

حسین شمس گفت: بازیکنان این تیم  جوان احساسی هستند و با توجه به نزدیکی مسابقات همه ما باید دست به دست هم دهیم و این تیم  را از نظر شرایط روحی آماده کنیم نه اینکه دلشان را خالی کنیم و این تیم را  وارد حاشیه کنیم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت:  در دوره قبل که خودم مسئول آنالیز مسابقات AFC بودم، موضوع صغر سنی را به وضوح دیدم که تیم عراق از بازیکنان بزرگسال استفاده کرد که مورد اعتراض تیم‌ها قرار گرفت و AFC هم برخورد شدیدی با این تیم داشت اما ما توانستیم همین عراق را با این بازیکنان در فینال ببریم و  قهرمان آسیا شویم.

شمس افزود: ما اگر می خواهیم برای هر باخت و نتیجه نگرفتنی بهانه بیاوریم الان وقتش نیست فوتسال ایران آنقدر قوی است که بتواند به راحتی قهرمان آسیا شود ما چرا با این صحبت‌ها، تیم‌های حریف را شیر می‌کنیم  همانطور که گفتم سال گذشته هم اینگونه بود و اما توانستیم قهرمان شویم.

وی  افزود : از همین جا از مسئولین کمیته فوتسال و کادرفنی درخواست می‌کنم از همین الان دل بازیکنان را خالی  و تیمهای دیگر را شیر نکنند. تیم  زیر ۲۰ سال ایران با بازیکنان این چنینی آنقدر قوی است که بتوانند هر تیمی را شکست دهد من مطمئنم با  آمدن هاشمی زاده  به عنوان‌مدیر فنی  در کنار شاندیزی سرمربی این تیم  هر دو می توانند موفق و این تیم را برای دومین بار قهرمان آسیا کنند 

 وی در پایان گفت:  یادم است  زمانی در تیم ملی هاشمی زاده و  شاندیزی در کنار هم بازی می‌کردند و دریبل معروف داشتند به نام دریبل شیراز و مشهد و هردو در کنار هم  موفقیت هایی در تیم ملی داشتند و من مطمئنم  هر دو باز هم  می‌توانند در کنار هم  موفق باشند. من از همه مسئولان کمیته فوتسال و... درخواست می‌کنم دیگر کسی از صغر سنی بالاتر صحبت نکند و این تیم می تواند با حمایت همه مردم به خصوص مردم تبریز که میزبانی مسابقات هستند برای دومین بار  قهرمان آسیا شوند.

 

نظر شما