شناسهٔ خبر: 33084581 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسابقات تیراندازی به مناسبت فتح خرمشهر در قزوین برگزار شد

قزوین-ایرنا- یک دوره مسابقات تیراندازی به مناسبت آزادسازی خرمشهر با حضور 80 تیرانداز در قزوین برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه ایرنا، این رقابت‌ها در ۲ رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی و در سه رده حرفه‌ای، همگانی و استعدادهای برتر ویژه پسران و دختران برگزار شد.

تیراندازانی از شهرستان‌های بوئین زهرا، تاکستان، قزوین و همچنین استان البرز در این مسابقات حضور داشتند.

در بخش حرفه این مسابقات و در رشته تفنگ بادی وحید قدیری، دینا فرزادخواه و نرگس قنبری عناوین اول تا سوم را کسب کردند و در تپانچه بادی این بخش نیز عناوین اول تا سوم به زینب طوماری، الهام هریجانی و فائزه زند رسید.

سیده شهراسبی، زیبا محرابی راد و بیتا ایراندوست نیز در بخش همگانی این رقابت‌ها در رشته تفنگ بادی عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند و در تپانچه بادی نیز میثم زمانی، زینب حسینی فاطمی و مرضیه لطفی عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رده استعدادهای برتر در بخش تفنگ نیز هستی صفدری، آتنا بنایی و مهدیه قربانی-مهرانه افشار به ترتیب اول، دوم و سوم مشترک شدند.

مطهره رضایی؛ ارمیا زکی زاده و ایلیا زکی زاده نیز عناوین اول تا سوم رشته تپانچه بادی این مسابقات را از آن خود کردند.

در پایان این مسابقات از سوی حسین زکی زاده و رضا ماهوتی رئیس هیأت تیراندازی استان قزوین و رئیس ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان قزوین به نفرات برتر جوایزی اهدای شد.

و در پایان با حضور رئیس هیئت تیراندازی دکتر حسین زکی زاده و اقای رضا ماهوتی رئیس ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان حکم و مدال و هدایای نفیس به نفرات برتر اهدا گردید.

همچنین به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر از ۶ همکار جانباز، فرزند شهید و ایثارگر هیئت تیراندازی قزوین تجلیل شد.
۳۰۱۳

برچسب‌ها:

نظر شما