شناسهٔ خبر: 33084245 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده مردم تاکستان در مجلس: پوشش تصویری رسانه ملی در قزوین کامل نیست

R41364/P/S6,63/CT11 / R41364/P1357/S6,63/CT11

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبودهای زیرساختی در استان گفت: در عصر ارتباطات متاسفیم که هنوز پوشش تصویری رسانه‌های ملی و شبکه‌های ارتباط‌رسان در نقاطی از استان و به ویژه شهرستان‌ها کامل نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، بهمن طاهرخانی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قزوین که عصر امروز با حضور حاجی محمدی رئیس امور پایش ارزیابی اطلاعات مدیریت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، استاندار قزوین و جمعی از نمایندگان و مسئولان استانی در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: در شرایطی که صحبت از امکانات رفاهی و تامین نیازهای ثانویه مردم مطرح شده است در نقاطی از استان قزوین هنوز نیازهای زیرساختی و اولیه تامین نشده است.

وی افزود: یکی از مهم ترین مشکلاتی که سبب شده امروز قزوین در بسیاری از موارد و به ویژه مسائل اعتباری نادیده گرفته شود نزدیکی و مجاورت استان به پایتخت است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: قزوین به دلیل نزدیکی به پایتخت در سایه قرار گرفته است و ما باید برای تخصیص اعتبارات برای تامین اولیه های نیاز زندگی مردم همواره در تلاش و سختی باشیم.

طاهرخانی عنوان کرد: شهرستان‌های قزوین امروز در بسیاری از مسائل زیرساختی دچار مشکل است و این کمبودها باید با اعتباراتی فراتر از اعتبارات استانی برطرف.

وی اظهار داشت: محرومیت‌زدایی در حوزه‌های رفاهی و خدماتی از مسائلی است که ما به شدت پیگیر آن هستیم ولی دولت نیز باید در این مسیر حمایت‌های مالی مناسبی داشته باشد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز مردم در کنار خواسته‌های رفاهی و تامین زیرساخت‌ها از دولت پیگیر برخورد جدی با مفسدین اقتصادی و جلوگیری از هدر رفت بیت‌‍المال هستند چرا که مشکلات اقتصادی برای مردم قابل درک است و همواره همکاری خوبی داشته‌اند، اما فساد و دزدی از بیت‌المال پذیرفته نیست.

وی با اشاره به پیگیری‌های مردم در ویژهونده مفسدین اقتصادی بیان کرد: مردم خواستار رسیدگی به این پرونده‌ها هستند و باید نتیجه این پرونده‌ها به اطلاع مردم برسد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: دولت نیز موظف است در جاهایی که احساس می‌شود امکان دست‌اندازی به بیت‌المال وجود دارد با روش‌های پیشگیرانه ورود کند و اجازه این دست‌اندازی داده نشود.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها:

نظر شما