شناسهٔ خبر: 33083941 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اجرایی شدن تفاهم‌نامه ذوب‌آهن اصفهان و دانشگاه آزاد نجف‌آباد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد از اجرایی شدن تفاهم‌نامه شرکت ذوب‌آهن اصفهان با این واحد دانشگاهی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، حمید منتظر‌القائم اظهار داشت: پیرو انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد و شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان، این تفاهم‌نامه وارد فاز اجرایی شد.

 معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد افزود: دبیرخانه طرح پایش با حضور رؤسای مراکز تحقیقات، جمعی از مسؤولان واحد نجف‌آباد و مدیران ارشد شرکت ذوب‌آهن رسماً آغاز به کار کرد.

وی گفت: طرح پایش در فاز اولیه، شناسایی چالش‌های صنعتی و فنی شرکت ذوب‌آهن و تبدیل این چالش‌ها به نظام موضوعات در راستای انجام نیازهای صنعت از طریق پایان‌نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی و طرح‌های تحقیقاتی را در دستور کار دارد.

منتظر‌القائم تصریح کرد: کمیته‌های فنی متعددی متناسب با اولویت‌های پژوهشی شرکت ذوب‌آهن در مذاکرات فی‌مابین تعریف شده و مقرر شد کمیته‌های تخصصی متالورژی و فرآیندها، مصالح نسوز و فروش، بازاریابی و آینده‌پژوهی به‌عنوان پایلوت در گام نخست شروع به کار کرده و در ادامه کمیته‌های مربوط به رشته‌های فنی و مهندسی و غیر فنی و مهندسی در قالب دو تیم کاری بزرگ زیر نظر دفتر ارتباط با صنعت و جامعه واحد فعالیت کنند.

وی اظهار کرد: آغاز طرح پایش، برکات دوجانبه‌ای برای شرکت ذوب‌آهن و دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد درباره استفاده مجدد و بهینه از ضایعات کوره‌های ذوب‌آهن در راستای درآمدزایی داشته است.

انتهای پیام/63086/ج/

نظر شما