شناسهٔ خبر: 33083912 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

96 درصد مشترکین از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان رضایت دارند

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان گفت: در آخرین نظر سنجی انجام شده از مشترکین شرکت آبفای استان بطور میانگین 77 درصد از شرکت کنندگان در این نظر سنجی رضایت کامل خود را از خدمات ارائه شده توسط این شرکت اعلام کرده و 19 درصد نیز رضایت نسبی داشته اند که این میزان 96 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی را شامل می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: 93.2 درصد از پاسخ دهندگان این نظر سنجی از نحوه برخورد ماموران قرائت کنتور رضایت زیاد و خیلی زیاد داشته و 88 درصد از پاسخ دهندگان نیز گفته‌اند: از نحوه توزیع قبوض رضایت زیاد یا خیلی زیاد دارند.

وی افزود: هشدار ماموران قرائت کنتور در خصوص مصرف غیر متعارف مشترکین، دقت ماموران در قرائت کنتورهای آب و مهلت مناسب پرداخت قبوض آب از جمله آیتم‌های دیگری بوده که رضایت خاطر مشترکین را در پی داشته است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در این نظر سنجی مردم از نحوه اطلاع‌رسانی در مورد الگوی مصرف و شفافیت این موضوع در قبوض آب خود اعلام رضایت کرده و این روند را مناسب و مطلوب ارزیابی کرده‌اند.

جزء قاسمی اضافه کرد: در این نظرسنجی علاوه بر پرسش در خصوص میزان رضایت مشترکین از خدمات ارائه شده، از آنان می‌خواهیم بهترین روش‌های پرداخت را خود انتخاب کرده و با ما در میان بگذارند.

وی افزود: در این نظرسنجی بیش از 82 درصد از شرکت کنندگان بهترین نحوه پرداخت آب بهاء را سه ماه و کمتر انتخاب کردند که شرکت نیز با توجه به نگاه مردم این انتخاب را در ملاک عملکرد خود لحاظ خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تاکید بر لزوم استفاده از ابزار و تکنولوژی روز در ارائه خدمات به مشترکین و تحقق دولت الکترونیک گفت: 58 درصد از پاسخ دهندگان در این نظرسنجی نسبت به استفاده از کارتهای الکترونیکی برای پرداخت قبوض خود ابراز علاقه‌مندی کرده‌اند که با تدابیر اندیشیده شده میزان استقبال از این کارت‌ها در آینده‌ای نه چندان دور رشد فزاینده‌ای خواهد داشت.

این مسؤول با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 77 درصد پرداخت‌های مشترکین در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به صورت غیر حضوری پرداخت می شود، گفت: با گسترش خدمات غیر حضوری در وقت و هزینه مردم صرفه جویی خواهد شد.

جزء قاسمی با تاکید بر لزوم جلب رضایت تمام مشترکین شرکت آب و فاضلاب گفت: رضایت بالای مردم از کیفیت آب مصرفی خود و خدمات شرکت آبفای استان زنجان رسالت کارکنان خدوم و وظیفه شناس در این شرکت را از هر زمانی سنگین‌تر می‌کند.

انتهای پیام/73004/ق

نظر شما