شناسهٔ خبر: 33083641 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

اختصاص ۹۲۶میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل به کشاورزی خوزستان

اختصای مبلغ ۹۲۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه ای از محل اعتبارات ماده ۱۰ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت جهت جبران خسارت بخش های کشاورزی خسارت دیده ناشی از سیل سال ۱۳۹۸ به استان خوزستان ابلاغ شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، امید حاجتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان از ابلاغ مبلغ ۹۲۶ میلیارد تومان اعتبار هزینه‌ای از محل ماده ۱۰ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت بابت پرداخت به کشاورزانی که در سیل اخیر خوزستان دچار آسیب شده اند خبر داد.

وی افزود: بر این اساس بابت هر هکتار زراعت دیم تا ۲ میلیون تومان و هر هکتار زراعت آبی و باغی تا ۵ میلیون تومان و بابت هر واحد دامداری تا ۵ میلیون تومان و دام سبک هر رأس تا ۵۰۰ هزار تومان، برای هر رأس دام سنگین تا ۳ میلیون تومان و هر کلنی زنبور عسل تا ۲۰۰ هزار تومان و هر هکتار آبزی پروری گرم آبی تا ۵ میلیون تومان و هر تن تولید مزرعه آبزی پروری سرد آبی تا ۸ میلیون تومان قابل پرداخت است.

حاجتی تصریح کرد: ضمناً به ازای هر واحد مرغداری ۱۰۰ درصد تخریب شده تا ۲۰ میلیون تومان و جهت احداث هر ایستگاه پمپاژ گروهی بزرگ با برداشت آب بیش از صد لیتر در ثانیه مبلغ ۸ میلیون تومان بر اساس ستاد بازسازی و نوسازی استان پرداخت خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما