شناسهٔ خبر: 33083584 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

آغاز زیرسازی و آسفالت 6 روستا با مشارکت بنیاد مسکن آبیک نیازمند 2 نیرو در آتش‌نشانی ناصرآباد هستیم

بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک گفت: با مشارکت بنیاد مسکن شهرستان آبیک بر اساس برنامه زمانبندی شده زیرسازی و

صاحب‌خبر -

بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک گفت: با مشارکت بنیاد مسکن شهرستان آبیک بر اساس برنامه زمانبندی شده زیرسازی و آسفالت 6 روستا با اعتباری بالغ بر 520 میلیون تومان از امروز آغاز شده و تا پایان تیرماه به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، غلامرضا اخلاقی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان آبیک اظهار کرد: بخش مرکزی شهرستان آبیک دارای سه دهستان زیاران، کوهپایه شرقی و غربی است که هفت هزار و 836 خانوار و بیش از 20 هزار نفر جمعیت دارد.

وی افزود: 27 روستای بخش مرکزی شهرستان آبیک دارای دهیاری و 9 روستا فاقد شورا است و در سال گذشته از محل مالیات بر ارزش افزوده بیش از 733 میلیون تومان در روستاهای فاقد شورا تزریق و هزینه شد.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک ادامه داد: طی جلسه‌ای با حضور فرماندار آبیک، مسئولان قضایی و شورای روستای قشلاق مشکل زمین 12 هکتاری این روستا بررسی شد و پیگیری آن در دستور کار مسئولان قرار گرفت.

اخلاقی اضافه کرد: جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت 13 روستا با اعتباری بیش از 16 میلیارد ریال هفته آینده آغاز می‌شود و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: برای احداث خیابان اصلی و بلوار در روستای قشلاق از سرفصل بنیاد مسکن کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آبیک اعتبار پیش‌بینی می‌شود.

این مسئول اذعان کرد: با مشارکت با بنیاد مسکن شهرستان آبیک بر اساس برنامه زمانبندی شده زیرسازی و آسفالت روستاهای دارالسرور، کوندج، فالیزان، یانس‌آباد، اصغرآباد و جزمه به متراژ 20 هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر 520 میلیون تومان از امروز آغاز شده و تا پایان تیرماه به اتمام می‌رسد.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک افزود: پروژه فاضلاب روستای زیاران از تیرماه سال گذشته آغاز شده و تاکنون 43 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال حاضر هم پیمانکار مشغول اجرای پروژه است.

تبدیل بخش مرکزی به کارگاه سازندگی بهسازی معابر

اخلاقی ادامه داد: در چند ماه آینده بخش مرکزی شهرستان آبیک در بهسازی معابر و آسفالت روستاها به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل می‌شود.

وی اضافه کرد: با حمایت و پیگیری فرماندار آبیک روکش آسفالت جاده بهجت‌آباد تا ناصرآباد آغاز شده و 60 درصد روکش و آسفالت تا اتوبان هم در حال اجرا است.

این مسئول اذعان کرد: زیرسازی اتوبان تا ناصرآباد هم در شرف انجام است و در روزهای آینده آسفالت این مسیر صورت می‌گیرد.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک افزود: آسفالت مسیر انجیلاق به طول سه کیلومتر از سه راهی زرجه‌بستان تا روستای شکرناب در هفته‌های آینده اجرایی می‌شود.

اخلاقی ادامه داد: در روزهای آینده هم نسبت به آسفالت جاده کهوانک از سوی اداره کل راه و شهرسازی اقدام می‌شود.

وی تصریح کرد: زیرسازی و آسفالت روستای کزلک  با 950 میلیون تومان و احداث بلوار روستای زیاران با 10 میلیارد ریال اعتبار در مرحله مناقصه قرار دارد.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک افزود: در ایستگاه آتش‌نشانی روستای ناصرآباد که ماشین‌آلات و تجهیزات آتش‌نشانی موجود است به دو نیرو نیاز داریم این در حالی است که نیروهای آتش‌نشانی زیاران و قشلاق باید از آموزش کافی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

نظر شما