شناسهٔ خبر: 33082132 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بنیاد برکت ۲۰۸ میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان هزینه کرد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۲۰۸ میلیارد تومان در چند سال اخیر توسط بنیاد برکت در طرح‌های زیربنایی و توانمندسازی اقتصادی استان سرمایه گذاری شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  علیرضا راشکی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه توانمند سازی اقتصادی و کارآفرینی سیستان و بلوچستان ۵۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، ساخت مدارس حدود ۵۴ میلیارد تومان و ساخت مساجد چهار میلیارد تومان هزینه کرده است.

وی ادامه داد: همچنین ۳۱ میلیارد تومان در بخش بهداشت و درمان برای راه اندازی مراکز جامع سلامت، ۳۰ میلیارد تومان در حوزه طرح‌های زیربنایی، ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در زمینه ساخت مسکن محرومان توسط این ستاد در سیستان و بلوچستان هزینه شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان افزود: همچنین ۱۲ و نیم میلیارد تومان در این مدت در طرح توسعه شهرستان‌ها و حدود هفت میلیارد تومان در زمینه خدمات سلامت الکترونیک و بیمه هزینه شده است.

وی اعطا ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه را از دیگر خدمات این ستاد برای رفع محرومیت و کمک به اشتغالزایی سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

راشکی با اشاره به اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان گفت: این ستاد ۱۳۵ مدرسه با ۶۴۱ کلاس درس را در استان در دست ساخت داشته که تاکنون ۹۵ مدرسه افتتاح و بقیه در دست اجراست.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: همچنین تاکنون ۵۰ مسجد در استان توسط این ستاد ساخته شده و عملیات ساخت ۶ مسجد دیگر نیز بزودی به پایان می‌رسد.

وی بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای ساخت هزار و ۹۲۰ واحد مسکونی محرومان با بنیاد مسکن در سیستان و بلوچستان موافقت کرده است.

راشکی راه اندازی ۳۱ باب مرکز جامع سلامت در سیستان و بلوچستان را از دیگر خدمات ارزنده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این استان عنوان کرد و افزود: برای ارتقای سطح سلامت مردم این خطه از ایران اسلامی علاوه بر این مراکز ساخت ۵۷ مرکز جامع سلامت نیز در دست اقدام است.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در زمینه توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی، توسعه زیرساخت‌ها و امور زیربنایی و عمرانی، مدرسه سازی، ساخت مراکز فرهنگی مذهبی، مسکن محرومان، بیمارستان و مراکز بهداشت و درمان، ارایه خدمات سلامت الکترونیک، خدمات بیمه، مالی و حمایتی در مناطق کم‌تر توسعه یافته کشور تاکنون اقدامات گسترده‌ای را انجام داده است.

انتهای پیام/ع

ساخت هزار  واحد مسکونی محرومان با بنیاد مسکن در سیستان و بلوچستان

برچسب‌ها:

نظر شما