شناسهٔ خبر: 33081228 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جهاد ادامه دارد

احداث ۳خانه برای محرومان به همت بسیجیان نرماشیر

به همت بسیجیان شهرستان محروم نرماشیر در شرق استان کرمان، ۳واحد مسکونی احداث شد و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، سرهنگ برجی فرمانده بسیج نرماشیر گفت با وجود فرارسیدن ماه مبارک رمضان، بسیجیان جهادگر این شهرستان؛ خدمات خود در روستاهای محروم را با زبان روزه ادامه داده اند و به همت آنها کار ساخت ۳باب منزل مسکونی در روستای کامرانیه این شهرستان به اتمام رسید و این خانه ها تحویل خانواده های نیازمند شد.

وی ضمن قدردانی از مشارکت خیرین در تامین بخشی از هزینه های ساخت این واحدهای مسکونی افزود به همت گروههای جهادی و خیرین یک باب مسجد هم در این روستا ساخته و در آستانه شبهای متبرک قدر، آماده استفاده مردم این روستا شد.

بیش از ۱۰۰نفر از بسیجیان نرماشیر در قالب گروههای جهادی در ماه مبارک رمضان درحال خدمت رسانی به مردم محروم روستاهای این شهرستان هستند.

احداث ۳ خانه برای محرومان به همت بسیجیان نرماشیر احداث ۳ خانه برای محرومان به همت بسیجیان نرماشیر احداث ۳ خانه برای محرومان به همت بسیجیان نرماشیر احداث ۳ خانه برای محرومان به همت بسیجیان نرماشیر احداث ۳ خانه برای محرومان به همت بسیجیان نرماشیر احداث ۳ خانه برای محرومان به همت بسیجیان نرماشیر احداث ۳ خانه برای محرومان به همت بسیجیان نرماشیر احداث ۳ خانه برای محرومان به همت بسیجیان نرماشیر احداث ۳ خانه برای محرومان به همت بسیجیان نرماشیر

نظر شما