شناسهٔ خبر: 33081159 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرپرست فرمانداری ۴ شهرستان‌ استان تهران منصوب شدند

R7840/P/S6,60/CT7

در حکمی از سوی انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران سرپرست فرمانداری ۴ شهرستان‌ استان تهران منصوب شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، در حکمی از سوی انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران سرپرست فرمانداران شهرستان‌های شهرقدس، پردیس، ری و بهارستان منصوب شدند.

«لیلا واثقی» سرپرست فرمانداری شهرقدس شد

لیلا واثقی متولد 1351 فارغ‌التحصیل مقطع دکتری در رشته اقتصاد بین‌الملل است.معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان شهریار، مدیرکل هماهنگی جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استان مازندران، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استان مازندران، نماینده وزیر کشور در دوازدهمین اجلاس مشترک اقتصادی ایران و روسیه در 2015 از جمله مسئولیت‌های وی در سال‌های گذشته می‌باشد.

«عبدالعظیم رضایی» سرپرست فرمانداری پردیس شد

عبدالعظیم رضایی از سال 97 معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران بود که اکنون با حکم استاندار تهران به عنوان سرپرست فرمانداری پردیس منصوب شد.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه شهرستان ملایر نیز از دیگر مسئولیت‌های عبدالعظیم رضایی بوده است.

«مجتبی خانجانی» سرپرست فرمانداری بهارستان شد

مجتبی خانجانی متولد 1354 دارای مدرک کارشناسی‌ارشد آموزش محیط زیست و دانشجوی دکترا است که پیش از این مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری زاهدان، فرماندار زاهدان، رئیس اداره کل حراست و رئیس کارگروه تخصصی حوادث و بلایای طبیعی محیط زیست شهری منطقه 3 شهرداری تهران، قائم مقام ستاد پیشگیری و مدیریت بحران و معاون خدمات شهری، مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران بود.

«احمد اسماعیلی‌راد» سرپرست فرمانداری ری شد

احمد اسماعیلی‌راد که معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرمانداری تهران را در سوابق کاری خود دارد امروز با حکم انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران به عنوان سرپرست فرمانداری ری منصوب شد.

همچنین « نظام ملک‌شاهی» سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری تهران و «بهمن جلیلیان» به سمت سرپرست معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری شمیرانات منصوب شدند، علاوه بر این «هدایت‌الله جمالی‌پور» نیز که پیش از این فرماندار ری بود به سمت مشاور ویژه استاندار در امور اقتصادی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم تغییر و تحولات فرمانداری‌های شهرستان‌های استان تهران در حالی رخ داده که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی گمانه‌زنی‌ها پیرامون علت این تغییرات تشدید شده است. هر چند امید است این سونامیِ تغییرات، فارغ از جهت‌گیری‌های سیاسی همّت مسئولان جهت محرومیت‌زدایی استان تهران را تقویت کند.

انتهای پیام/ح

نظر شما