شناسهٔ خبر: 33080239 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

سیل زدگان خوزستان در چادر و جنگل‌ها زندگی می‌کنند

نماینده مردم خوزستان گفت: قرار است رئیس مجلس جلسه ای را با وزرای مربوطه به منظور بررسی مصوبه دولت برای رسیدگی به سیل زدگان برگزار کند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
جواد کاظم نسب نماینده خوزستان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت مسکن سیل زدگان این استان اظهار کرد: آمارگیری‌ها توسط بنیاد مسکن در خوزستان و روستا‌های آن انجام شده و قرار است تا خسارات آن‌ها پرداخت شود.

وی افزود: اکنون بسیاری از منازل مناطق سیل زده خوزستان غیرقابل سکونت هستند به نحوی که عده‌ای از مردم در فصل گرما در چادر‌ها و در جنگل زندگی می‌کنند، لذا تقاضا دارم که دولت هر چه زودتر نسبت به تامین مسکن سیل زدگان خوزستان اقدام کند.

کاظم‌نسب با اشاره به وضعیت کشاورزان سیل زده این استان تصریح کرد: آن دسته از کشاورزان سیل زده که بیمه هستند خسارت خود را به صورت ناچیزی دریافت کرده اند عده‌ای دیگر که بیمه ندارند همچنان بلاتکلیف باقی مانده اند؛ لذا دولت باید هر چه سریعتر نسبت به پرداخت خسارات کشاورزان سیل زده استان خوزستان اقدام کند تا این افراد در فصل کاشت برنج متحمل خسارت بیشتری نشوند.

وی ادامه داد: اکنون مردم و به خصوص کشاورزان سیل زده‌ی خوزستان در وضعیت روحی خوبی قرار نداشته و در آستانه عید فطر وماه رمضان نیز فاقد شرایط مناسب مالی و معیشتی هستند.

کاظم نسب گفت: قرار است رئیس مجلس جلسه‌ای را با وزرای مربوطه به منظور بررسی مصوبه دولت برای رسیدگی به سیل زدگان برگزار کند.

برچسب‌ها:

نظر شما