شناسهٔ خبر: 33077205 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: پارس نیوز | لینک خبر

«شبی که ماه کامل شد» فیلمی جدی و عبرت‌آموز است

آنا

بازیگر فیلم «شبی که ماه کامل شد» می‌گوید این فیلم اثری جدی و عبرت‌آموز است. شبنم مقدمی در آستانه اکران فیلم «شبی که ماه کامل شد» درباره پیش‌بینی خود از فروش این فیلم گفت: من نه‌تنها امیدوارم بلکه به نوعی مطمئن هستم که آخرین ساخته خانم آبیار فروش قابل توجهی در گیشه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به محتوای سنگین و تلخ این اثر، آیا خانواده‌ها از آن استقبال خواهند کرد نیز گفت: حتماً فیلم برای خانواده‌ها جذابیت خواهد داشت. قرار نیست همیشه تماشاگران شاهد فیلم‌های ساده‌ای که درک و هضم آن ساده است، باشند. لازم است همه اقشار و خانواده‌ها فیلم‌هایی که ما را به اندیشه وا‌می‌دارد و عبرت‌آموزی دارد را هم ببینند. فیلم «شبی که ماه کامل شد» هم از همین دسته آثار است.

مقدمی که در «شبی که ماه کامل شد» ایفاگر نقش مادر فائزه منصوری (همسر عبدالحمید) است، عنوان کرد: در نشست خبری پس از نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر گفتم که هنوز تحت تأثیر این نقش قرار دارم و هیجان‌زده شدم. این وضعیتی است که برای خیلی از مخاطبان هم اتفاق افتاده است. کسی را ندیده‌ام که فیلم را ببیند و تحت تأثیر قرار نگیرد. وقتی در صفحه شخصی‌ام درباره این فیلم مطلبی می‌نویسم یا عکس و کلیپی از آن می‌گذارم اغلب نظرات درباره همین تأثیر روحی و درگیر شدن با فیلم است.

مقدمی درباره برنامه کاری خود نیز گفت: در سریال «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری که در شبکه نمایش خانگی در حال توزیع است حضور دارم. به‌زودی هم قرار است بازی در فیلم جدیدی را شروع کنم که فعلاً از بیان جزئیات آن معذورم و به‌زودی در صفحه شخصی خودم اطلاع‌رسانی خواهم کرد.

فیلم «شبی که ماه کامل شد» سال گذشته برای اولین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر به نمایش درآمد. این فیلم توسط نرگس آبیار و مرتضی اصفهانی به صورت مشترک نوشته شده و محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده آن است. علاوه بر شبنم مقدمی، هوتن شکیبا، الناز شاکر دوست، پدرام شریفی، فرشته صدرعرفایی، آرمن رحیمیان و امین میری از دیگر بازیگران این فیلم هستند. اکران این فیلم از عید سعید فطر در سینماهای سراسر کشور آغاز خواهد شد.

 

 

 

نظر شما