شناسهٔ خبر: 33076376 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

محسن مظاهری، پیشکسوت قرآنی دار فانی را وداع گفت

R1444/P/S4,37/CT1

محسن مظاهری، پیشکسوت قرآنی کشور و یار قدیمی استاد مولایی، دار فانی را وداع گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، محسن مظاهری، پیشکسوت قرآنی کشور و یار دیرین استاد مولایی که سال‌ها لباس شاگردی ایشان را بر تن داشت، به دیار باقی شتافت.

عباس سلیمی استاد پیشکسوت قرآن درباره شخصیت مرحوم مظاهری نوشت: مشیت الهی بر این قرار گرفت تا در ماه با عظمت خدای مهربان ، ماه نزول قرآن  ، ماه مبارک رمضان،  پیر غلام آستان قرآن، خادم با اخلاص و بی‌ریای محافل قرآنی در بیش از نیم قرن گذشته ، زنده یاد شادروان مرحوم حاج محسن مظاهری (ره) میهمان خوانِ فضل و کَرَمِ کریم اهل‌بیت، سبط اکبر حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام شده و پس از عمری خدمت صادقانه و عاشقانه به ساحت مقدس قرآن‌کریم در جوار رحمت حق آرام گیرد.

غفرالله‌له و هنیئاً‌له. هنگامیکه در عصر آدینه بیست و هفتم اردیبهشت ماه توفیق یافتم تا بر دستان پر مهر او بر روی تخت بیمارستان دکتر شریعتی بوسه زنم ، علیرغم اینکه بیماری، بنحوی محسوس جسم او را نحیف کرده بود امّا مثل همیشه، راسخ و مصمم و متوکّلا" علی‌الله ، هنوز لبخند صادقانه و همیشگی وی زینت‌بخش چهره آرام و نگاه مهربانش بود‌!

او حتی از بیماری و لحظات پایان عمر خود نیز با همان روحیه پرنشاط و لبخند ملایم‌ خویش استقبال کرده بود! زیرا با تمام وجود به لطف و مهربانی و حکمت خدای غفور رحیم‌ لطیف حکیم ، واقف و معتقد بود.

مظاهری‌ها ، مولائی‌ها، مروّت ها، صبحدل‌ها، شکوهنده‌ها، مختاری‌ها، محمدی‌ها، بیگلری‌ها و دیگر عزیزان‌ با اخلاص سفرکرده قرآنی همچون اربابی، فاطمیان و علامی، الگوهائی هستند که باید آنان را  در سبک‌ زندگی به همگان بویژه نسل جوان و نوجوان قرآنی امروز معرفی کرد.

یاد و خاطره همه دلدادگان قرآنی بویژه مرحوم مغفور استاد حاج‌ محسن مظاهری را گرامی داشته و با عرض تسلیت ارتحال آن عزیز مهربان به جامعه محترم قرآنی و خانواده فداکار و با شخصیت او در این‌ماه غفران و آمرزش از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌داریم تا روح بلند این همسفر قرآنی و سایر خادمان سفرکرده قرآنی را در جوار رحمت واسعه خویش، میهمان خوان کَرَم شهید رمضان و قرآن‌ ناطق حضرت مولی‌الموحدین و امیر‌المؤمنین علی‌بن ابیطالب علیه‌السلام فرماید.

خبرگزاری تسنیم نیز درگذشت استاد مظاهری را به خانواده محترم این استاد سفرکرده و اهالی قرآن و دوستداران ایشان تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما