شناسهٔ خبر: 33075529 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نيروهاي مسلح لحظه اي از مکر دشمن غفلت نمي کنند

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- رييس ستاد کل نيروهاي مسلح در پيامي اظهار داشت: دشمنان اطمينان داشته باشند «نيروهاي مسلح» شجاع، باکفايت و قدرتمند کشور در خط مقدم رويارويي مقدس و تاريخ‌ساز، لحظه اي از مکر و حيله دشمنان به ويژه دولت منفور آمريکا و رييس جمهوري متوهم و ماجراجوي آن غفلت نخواهند کرد.

به گزارش سپاه نيوز، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقري» امروز- پنجشنبه- در اين پيام در آستانه فرا رسيدن سوم خرداد ماه «روز ملي مقاومت ايثار و پيروزي» و همچنين سالروز حماسه آزادسازي خرمشهر، با تاکيد بر اينکه برآيند قدرت سازي را مشق کرده و دست به ماشه با قاطعيت مهياي برچيدن بساط هر متجاوز و طمع کاري عليه ايران اسلامي هستيم، تصريح کرد: شرايط نوين مقابله با نظام طاغوتي و فرعوني آمريکا آحاد ايرانيان را به عرصه جهاد، هوشياري، هوشمندي و توليد اقتدار بيشتر فرا مي خواند.
سرلشکر باقري در اين پيام تصريح کرد: سوم خردادماه سالروز آزادسازي خرمشهر قهرمان «روز ملي مقاومت، ايثار و پيروزي» در حافظه تاريخي انقلاب اسلامي و ملت عظيم الشان ايران، يادآور حماسه اي عظيم، ماندگار و شگفت انگيز در تاريخ اين سرزمين است که در سايه الطاف و امداد الهي و ايستادگي، پايداري و رشادت تربيت يافتگان مکتب ولايت فقيه رقم خورد.
وي در اين پيام يادآور شد: اينک با گذشت سي و هفت سال از آن واقعه سترگ و فراموش ناشدني که فراتر از يک حادثه، منشا تحولات شگرف و سرنوشت ساز در روند جنگ تحميلي و مقاومت ملت ايران برابر جبهه بين المللي ضد انقلاب اسلامي قرار گرفت، يادآوري برخي حقايق و واقعيات صحنه اين پيروزي بزرگ براي امروز کشور بويژه براي نسل جوان جامعه اسلامي که عهده دار رسالت و مسئوليت هاي خطير و راهبردي در آينده پيش رو است، الهام بخش و آموزنده است.
رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح در اين پيام عنوان کرد: در صدر فهرست و جدول دستاوردها و پيامدهاي «فتح خرمشهر» و سربلندي ملت ايران در هشت سال دفاع مقدس، اين حقيقت نورافشاني مي کند که با اراده الهي و مقاومت ايراني و ايثار و فداکاري هاي فرزندان ملت و رزمندگان دلاور اسلام، جنگ تحميلي به عنوان يک «تهديد» بزرگ به «فرصت» طلايي و راهبردي تبديل شد.
سرلشکر باقري در اين پيام تاکيد کرد: ايران اسلامي با اين تجربه بزرگ مهياي مصاف هوشمندانه و موفق با سياهه اي از بحران ها و فتنه هاي دوران «پساجنگ» که با طراحي، برنامه‌ريزي و فرماندهي کاخ سفيد و متحدان رژيم پليد و جنگ افروز آمريکا شد که فتنه هاي 78، 88 و 96، جنگ‌هاي نيابتي، تروريسم تکفيري و فتنه داعش در زمره آنها قرار دارد.
وي در اين پيام بيان کرد: اينک در شرايطي که به زعم سکان دار حکيم و فرزانه انقلاب و عمود خيمه نظام اسلامي، تقابل و رويارويي جمهوري اسلامي ايران و دولت خبيث آمريکا، صحنه «برخورد اراده‌ها» است، يادآوري حماسه خرمشهر به دوستان و دشمنان انقلاب مي تواند حاوي پيام معناداري باشد که ترجمان آن اراده قوي تر و خدامحور ايران عزيز برابر هر منازعه و آتش افروزي احتمالي است که پاسخي سخت، کوبنده و نابود کننده را براي هر دشمن خيره سر و ماجراجويي را به دنبال دارد.
رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح در اين پيام خاطرنشان کرد: شرايط نوين جاري در حوزه داخلي و بين‌المللي از جمله در ميدان مقابله با شيطان بزرگ و نظام طاغوتي و فرعوني آمريکا مي‌تواند از جمله خرمشهرهاي ديگري باشد که آحاد ايرانيان را به عرصه جهاد، هوشياري، هوشمندي و توليد اقتدار بيشتر فرا مي‌خواند.
سرلشکر باقري در اين پيام تصريح کرد: در اين وضعيت حساس دشمن، سردرگم و مستاصل، مقهور اراده نافذ و غالب ايران انقلابي و آرمان گرايي توام با واقع بيني مردمان آن است و در پي استفاده از ظرفيت هاي رسانه اي خود با بزرگ نمايي خطر «جنگ موهوم» براي خالي کردن دل ملت و تسليم کشور، لحظه اي را از دست نمي دهد.
وي در اين پيام اظهار داشت: زنجيره‌اي از واکنش‌هاي قدرتمندانه به «جنگ رواني» دشمن و نمايش «عزم راسخ» در بهره‌گيري از «منظومه بازدارندگي دفاعي» براي مقابله با نيت شوم و اقدام تجاوز گرانه دشمن -که گزينه‌هاي حداقلي و آغازين آن با اقدام اخير شوراي عالي امنيت ملي کشور رقم خورده است- مي تواند عربده‌کشي و هيبت ظاهري خصم را خاموش و رو به افول بودن قدرت آمريکا و متحدان آن را بيش از گذشته نمايان سازد.
رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح در اين پيام تاکيد کرد: بي شک مقطع زماني جاري از مهم‌ترين ايستگاه‌ها براي عبور از پيچ بزرگ تاريخي و دروازه ورود به کرانه‌هاي تمدن نوين اسلامي است که الگوي حماسه آزاد سازي خرمشهر و «مقاومت» را تنها نسخه مقابله با زياده خواهي‌هاي نظام سلطه و استکبار جهاني در «جنگ و نبرد اراده ها» مي‌داند.
سرلشکر باقري در اين پيام يادآور شد: به ياري خداوند، آحاد ملت و مسئولين دستگاه هاي مختلف به ويژه دولت و سکانداران سياست خارجي کشور- که خود را در يک آزمون و قضاوت بزرگ تاريخي يافته‌اند- تحت تدابير و رهنمودهاي حکيمانه مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، مهندسي «آرايش جنگي» مقتدر و متناسب با الزامات نبرد اقتصادي و نيز مواجهه پيروزمندانه با ديگر توطئه هاي امروز جبهه دشمن را با به کارگيري اراده راسخ و عزم مستحکم و پولادين، شکست قطعي دشمن در اين نبرد پيچيده را مقدر کنند.
وي در اين پيام توضيح داد: اطمينان داشته باشند «نيروهاي مسلح» شجاع، با کفايت و قدرتمند کشور در خط مقدم اين رويارويي مقدس و تاريخ‌ساز، لحظه اي از مکر و حيله دشمنان به ويژه دولت منفور آمريکا و رييس جمهوري متوهم و ماجراجوي آن غفلت نخواهند کرد.
رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح در اين پيام عنوان کرد: ما در مکتب دفاع مقدس آموخته ايم با تأسي به آيه شريفه «و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه» همواره بايد فرايند قدرت سازي را مشق کنيم و دست بر ماشه، مهياي برچيدن بساط هر متجاوز و طمع کاري با قاطعيت و سرعتي غير قابل باور باشيم.
سرلشکر باقري همچنين در اين پيام ياد، خاطره، آرمان و حماسه کم نظير شهيدان و رزمندگان دلاور و سلحشور اسلام در «عمليات بيت المقدس» و آزادسازي خرمشهر عزيز در سوم خرداد ماه سال 1361 را گرامي داشت.
وي در اين پيام اظهار داشت: با استمداد از روح مطهر امام عظيم الشأن راحل (ره)، موفقيت و سربلندي ملت ايران در صراط مستقيم و افتخارآميز انقلاب اسلامي و نيل به قله‌هاي رفيع شکوه، عظمت، اقتدار و عزت و کرامت و درک طلوع خورشيد «ولايت عظمي» را در رکاب نايب المهدي (عج) مقام معظم رهبري و فرماندهي کل قوا حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) از درگاه احديت مسئلت مي جويم.
سيام*3061**9121
انتهاي پيام /*

نظر شما