شناسهٔ خبر: 33075236 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد

اجرای طرح ایران یار برای ۲ هزار دانش‌آموز+فیلم

خبرگزاری صداوسیما

با مشارکت سپاه ناحیه بویراحمد و آموزش و پرورش طرح ایران یار برای ۲ هزار دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد گفت: این طرح با اجرای طرح ایران یار برای ۲ هزار دانش‌آموزمشارکت آموزش و پرورش و شهرک‌های صنعتی و در جهت حمایت از تولید داخلی اجرا شد.
سرهنگ شاهینی در همایش پایانی اجرای این طرح افزود: در این طرح دانش آموزان در طول سال از شهرک‌های صنعتی و کارخانه‌های تولیدی بازدید و از نزدیک با روند چرخه تولید کالا‌ها آشنا شدند.  
هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان هم گفت: در این طرح علاوه بر بازدید دانش‌آموزان از کارخانه‌ها، برخی کارآفرینان و تولیدکنندگان با حضور در مدارس، مسائل مربوط به تولید و اقتصاد مقاومتی را تبیین کردند.
سرهنگ شجاعی فر مسئول سازمان بسیج کارگران سپاه فتح استان هم گفت: سپاه پاسداران از طرح‌ها و ابتکارات دانش آموزان در زمینه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید حمایت می‌کند.
باقری معاون شهرک‌های صنعتی استان هم گفت: هم‌اکنون ۴۰۶ طرح و ۳۱۵ واحد صنعتی در استان فعال است وبرای آموزش به دانش آموزان آمادگی وجود دارد.
در این همایش از ۲۲ نفر از معلمان، صنعتگران و دانش آموزان برتر این طرح تجلیل شد.
<div id="video-display-embed-code_3538826"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2433691/3538826?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما