شناسهٔ خبر: 33074742 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

بسته خبری یکم خرداد ۹۸شبستان در مازندران:

از بازدیدغیب پرور از مناطق سیل زده تا ورود دانشگاه آزاد در تولید محصولات حجاب

احداث ۲۰هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده کشور، بازدید غیب پرور از سیمرغ، برگزاری صبحگاه قرآنی در بهشهر، دانشگاه آزاد قائمشهر با تولید محصولات حجاب به رونق تولید می اندیشد، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در ماه رمضان از جمله تیترهای یکم خرداد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری، سردار «غلامحسین غیب‌پرور» در حاشیه بازدید از روند بازسازی روستای سیل زده رکن‌کلا سیمرغ استان مازندران در جمع خبرنگاران گفت: یک سفر دوره ای در ماه مبارک رمضان به استانهای سیل زده کشور داریم و در ایام ولادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) این توفیق را داشتیم که از مناطق سیل زده مازندران بازدید بعمل بیاوریم.

 وی با بیان اینکه در روستای رکن کلا نسبت به سفر قبل کارها پیشرفت کرده است، افزود: در حال حاضر نیروهای جهادی مازندران در حال ساخت و مرمت خانه های خسارت دیده از سیل اخیر هستند.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه گروه های جهادی مازندران 255 واحد منزل مسکونی را مرمت کردند و در حال احداث 361 منزل مسکونی جدید هستند، عنوان کرد: نیروهای جهادی و نهادهای دولتی در بازسازی مناطق سیل زده پای کار هستند.

 غیب‌پرور با بیان اینکه 20 هزار منزل مسکونی توسط بسیج در مناطق سیل زده کشور احداث می شود، اظهار کرد: امیدواریم طی 3 - 4 ماه پروژه احداث منازل مسکونی برای افراد خسارت دیده را تمام کنیم.

 

بازدید رئیس سازمان بسیج مستضعفان از مناطق سیل‌زده سیمرغ

سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور از روند بازسازی روستای سیل‌زده رکن‌کلا سیمرغ بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، دقایقی پیش سردار «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور به همراه معاون عمرانی وزیر کشور و جمعی از مسئولان کشوری و استانی از روند بازسازی روستای سیل‌زده رکن‌کلا سیمرغ بازدید بعمل آورد.

سردار « محمدحسین بابایی» در حاشیه این بازدید گفت: از ابتدای وقوع سیل در مازندران ۲۶۰ واحد منزل مسکونی توسط گروه های جهادی مرمت شدند.

 فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه ۲میلیارد کمک مردمی در قالب مصالح برای بازسازی مناطق سیل‌زده مازندران جمع آوری شد، اظهار کرد: مازندران روزهای پایانی سال97و روزهای آغازین سال جاری چهار مرحله در سیل و خسارت ناشی از این حادثه را تجربه کرده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر:

برگزاری صبحگاه قرآنی در بهشهر همزمان با آزادسازی خرمشهر

پورقربان، از برگزاری صبحگاه قرآنی در بهشهر همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در روز دوم خردادماه خبر داد.

«حسن پورقربان»، در گفت و گو با خبرنگار شبستان افزود: با تلاش های انجام شده برنامه های مختلفی برای این روز در نظر گرفته شده که بیان خاطرات، بازخوانی و بازتعریف عملیات، تجلیل از رزمندگان فتح خرمشهر،  انس با قرآن و برگزاری صبحگاه قرآنی در بهشهر همزمان با آزادسازی خرمشهر از جمله این برنامه هااست.

پورقربان گفت: مراسم گرامیداشت سوم خرداد، پنجشنبه با حضور رزمندگان سلحشور بهشهری حاضر در عملیات آزادسازی خرمشهر در بهشهر برگزار می شود.

 

فرماندار بهشهر

انتقال خط و مشی های فکری امام خمینی (ره) به نسل جوان در دستور کار باشد

خنجری بر انتقال فرمایشات و خط و مشی های فکری حضرت امام خمینی (ره) به نسل جوان و نوجوان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان،‌ « هادی خنجری » در جلسه برنامه ریزی ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد و روز قدس و سوم خرداد با تاکید بر اینکه امام راحل با پیروزی انقلاب، حق بزرگی بر ما و نظام دارد؛ گفت: همه باید در این ایام در میدان کار و در آماده باش کامل برای برگزاری مناسب برنامه بزرگداشت ارتحال امام راحل باشیم.

 وی افزود: انتقال فرمایشات و خط و مشی های فکری حضرت امام خمینی (ره) به نسل جوان و نوجوان، بیان دستاوردهای انقلاب از برنامه های مهمی است که برعهده همه مسئولان باید به شایستگی انجام و دین خود را به امام ادا کنیم.

 فرماندار بهشهر بیان کرد: پرچم ما پرچم امام، شهدا و رهبری است و باید ادامه دهنده این پرچم بوده و با تبعیت از رهبری، ولایتمدار خوبی برای امام عصر خود باشیم و در بزرگداشت برنامه های ارزشی و ملی با تمام توان پای کار باشیم و دشمنان را ناامید کنیم.

 

اولین جشنواره حجاب و عفاف قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر برپا شد

دانشگاه آزاد قائمشهر با تولید محصولات حجاب به رونق تولید می اندیشد/دانشجویان با الهام از طبیعت مازندران طرح های حجاب زدند

اولین جشنواره حجاب و عفاف قرآنی با محوریت عرضه و فروش دستاوردهای دانشجویان رشته نساجی، پوشاک و طراحی لباس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر تاپایان یکم خردادماه جاری در دانشگاه علوم انسانی این واحد دانشگاهی پذیرای عموم علاقه مندان است.

«پیمان ولی پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری به فعالیت 10ساله رشته نساجی، پوشاک و طراحی لباس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر اشاره کرد و گفت: اولین جشنواره حجاب و عفاف قرآنی همزمان با جشنواره ملی مد و لباس پارک آب و آتش تهران، به همت گروه مهندسی نساجی و طراحی لباس و با همکاری معاونت فرهنگی و معاونت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر از 31اردیبهشت در دانشگاه علوم انسانی گشایش یافت و تا پایان امروز یکم خرداد پذیرای عموم علاقه مندان است.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر با بیان اینکه تولیدات دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته نساجی، پوشاک و طراحی لباس این واحد دانشگاهی در این رویداد هنری نمایش داده شد، یادآورشد: دستاوردهای دانشجویان رشته طراحی لباس در 10غرفه نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار گرفت.  

ولی پور از رشته نساجی، پوشاک و طراحی لباس به عنوان سودآورترین رشته دانشگاهی یاد کرد و افزود: تلاش داریم با تقویت بیش از پیش این رشته تحصیلی در عرصه تولید محصولات حجاب و عفاف ورود پیدا کنیم تا از این طریق بتوانیم با تولیدات باکیفیت‌ به مدل‌های جدید از البسه و ملزومات آن دست پیدا کنیم.

 

امام جمعه بابلسر

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب محور برنامه های ماه رمضان باشد

حجت ااسلام قلی پور در گردهمایی مبلغان ماه رمضان گفت: محور برنامه های ماه رمضان باید در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ازجمله معنویت و اخلاق ،سبک زندگی اسلامی و ترسیم آینده ای روشن در تداوم انقلاب اسلامی برای نسل فعال جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازآمل،‌ حجت الاسلام «محمداسماعیل قلی پور»  در گردهمایی و هم اندیشی مبلغان ماه مبارک رمضان در آستان مقدس امامزاده ابراهیم شهرستان بابلسر ضمن بیان فضائل معنوی ماه رمضان، گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای بهره مند شدن از رحمت و برکات خدااست.

امام جمعه شهرستان بابلسر با تاکید بر تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، گفت:  محور برنامه های ماه رمضان باید در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ازجمله معنویت و اخلاق ،سبک زندگی اسلامی و ترسیم آینده ای روشن در تداوم انقلاب اسلامی برای نسل فعال جامعه باشد تا در جهت تحقق منویات رهبری و آرمان های نظام اسلامی قدم بردارند.

 

به همت کانون شهید بهشتی بابل:

جشن بزرگ قرآن و عترت در روستای شهید آباد بابل برگزار شد

جشن بزرگ قرآن و عترت به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) و بهار قرآن، در روستای شهیدآباد شهرستان بابل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، جشن بزرگ قرآن و عترت به همت کانون فرهنگی و هنری شهید بهشتی مسجد جامع و پایگاه بسیج توحید شهیدآباد همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(علیه السلام) و بهار قرآن، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با مجری گری «سید خلیل رضوی» در حیاط مسجد جامع روستای شهیدآباد شهرستان بابل برگزار شد.

این جشن بزرگ با استقبال گسترده و با حضور بخشدار و رئیس سازمان تبلیغات بندپی غربی، اعضای شورای اسلامی و دهیار شهیدآباد و خانواده های معظم شهدا و روحانیون مساجد شهیدآباد، این روستا برگزار و با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط «سید محمد طاهایی» و برگزاری مسابقات حضوری و شاد، مولودی خوانی، نورافشانی، اهدای جوایز به برندگان مسابقه کتبی همراه شده است.

 

نظر شما