شناسهٔ خبر: 33073234 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

زرگر زرنگ تریاک‌فروش از آب درآمد

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک خرده فروش موادمخدر در جنوب پایتخت خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت یکی از خرده فروشان موادمخدر در محله نازی آباد، ماموران پلیس در صدد دستگیری وی برآمدند.

وی افزود: پس از شناسایی مخفیگاه متهم، گروهی از ماموران پلیس جهت دستگیری وی به محل مورد نظر اعزام شدند و در یک اقدام ضربتی توانستند متهم را دستگیر کنند.

دستگیری طلافروشی که تریاک می‌فروخت

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: پس از اظهار متهم مشخص شد که وی یک کارگاه آبکاری طلا دارد و در اصل شغل وی طلافروشی است، اما به دلیل نوسانات بازار طلا به سمت فروش موادمخدر کشیده شده است.

وی افزود:  متهم سابقه سه بار دستگیری به دلیل توزیع موادمخدر را دارد و در هر سه مرحله از وی حدود ۱۲ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شده است.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی خواهد شد.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اعترافات متهم درباره چرایی فروش و توزیع موادمخدر گفت: در بازجویی‌ها متهم اعتراف کرد در گذشته کارگاه آبکاری طلا داشتم، اما به دلیل نوسانات نرخ ارز و طلا و همچنین رکود بازار طلا به سمت توزیع و فروش موادمخدر کشیده شدم.

235231

نظر شما