شناسهٔ خبر: 33073086 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

تیم زاگرس شیراز به دنبال دومین بُرد در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور

صاحب‌خبر -
به گزارش شیرازه ،تیم فوتبال بانوان زاگرس شیراز که پس از هفته ها ناکامی توانست در هفته شانزدهم به نخسین پیروزی دست یابد، هم اینک در هفته هفدهم به دنبال این است تا دومین پیروزی خود را جشن بگیرد.

این تیم که حضورش در آغاز لیگ برتر بانوان در فصل جدید با اما و اگرها همراه بود، سرانجام با نام تیم خلیج فارس شیراز و با یک عده بازیکن جوان روانه این رقابت ها شد.

مسکلات مالی این تیم در لیگ برتر موجب شد، دست اندرکاران باشگاه خلیج فارس شیراز عطای کار را به لقایش بخشند از این رو شاگردان پاکدل سر مربی تیم، دور رفت این رقابت ها را با کارنامه ای بسیار ضعیف و با خطر سقوط پشت سر گذاشتند.

اما این تیم در دور برگشت، تحت پوشش باشگاه لُران زاگرس شیراز در آمد تا تنها تیمی باشد که با نام 2 باشگاه در یک فصل بازی کند.

با این حال این تیم که هفته گذشته به نخستین بُرد خود دست یافت برای فرار از خطر سقوط باید فردا (پنجشنبه) ساعت30: 20 در ورزشگاه پارس شیراز به مصاف تیم پالایش گاز ایلام برود که در رده هفتم جدول قرار دارد.

باید منتظر ماند و دید بازیکنان تیم زاگرس می توانند از این بازی سربلند بیرون آیند و تا حدودی به وضیعت خود در جدول سر و سامان دهند.

هم اینک در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال بانوان پس از انجام 16بازی، تیم شهرداری بم با 46 امتیاز صدرنشین است و تیم های شهراری سیرجان و سپاهان اصفهان به ترتیب با 39 و 34 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

تیم زاگرس شیراز با 6 امتیاز در رده دهم جای دارد و تیم گاز ایلام هم با 25 امتیاز هفتم است.
در رقابت های فوتبال بانوان 12 تیم شرکت دارند و در پایان نیز 2 تیم انتهای جدول راهی دسته یک خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما